Healing önskas, stressigt
Är så stressad man bara kan bli just nu och hittar inte riktigt ro att ta det lugnt. Är en lite jobbig period just nu.
Någon som vill ge mig lite healing? Vore tacksam. 
Kram på er.
Jag skickar mina varma tankar till dig nu.
Försök att slappna av. Läs böcker, lyssna på avslappande musik, gå i skogen och fokusera på hur du andas.
Skriv gärna ner dina tankar. På så sätt kan du plocka bort sådant du inte "behöver" stressa upp dig för just nu.
Visualisera också hur du släpper ut din stress i universum och hur du överlåter det som skapar den. Säg "Tack för att ni hjälper mig ur den här situationen"
Kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
Du har fått bra råd av Fjäril!
Jag sänder till dig vid 24-tiden. Hoppas att du ligger skönt tillrätta då!
#1 Tack för hjälpen, ska göra det du föreslog.
#2 Tack så mycket!
Skickar dig en stor 'healingbubbla' fylld med ro och lugn som får omsluta dig, nu på morgonen.
(Om stressen 'tjötar' i huvudet; När du märker att det 'tjatar' i huvudet av stress och oro - tvinga dig själv att fokusera på någonting helt annat, t ex läsa, andning, stå på huv'et, sjung, allt samtidigt om du vill ;) - till vad annat som helst som engagerar ditt fokus för en stund. Gör du det om och om igen, lär sig kroppen snart att det inte är nå'n idé att älta - 'hon flyttar fokus till nå't annat i alla fall'… )
Lycka till med avslappningen nu!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Felicia.
Så härligt det är att läsa dom kloka råden du fått, och helandekraften som sänds till dig. Jag hoppas du redan känner att du nu har bättre resurser att hantera din stress.
Uttrycket "Rom byggdes inte på en dag" passar bra in här tänker jag. Om vi så bara flyttar en liten sten, gör en liten rörelse om och om igen så…
Det är verkligen en fantastisk rikedom och glädje att så många har så viktiga kunskaper och erfarenheter och delar med sig. Och att denna här kanalen finns så att vi kan mötas och stärka varandra
.
Jag tar med dig i min meditation idag Felicia, när jag fokuserar på den Universella Kärleken och den Helande Kraften.
Indiania delade med sig den här för ett tag sen. Lyssna gärna och låt den fylla dig, om och om igen 
Kram på dig!
Sänder dig lugn och ro. Kram
Hej Felicia!
Du har fått så många kloka råd och kärlek i tråden och jag hoppas du skall hitta din inre frid! Försök att ta det lugnt och ta en dag i taget.
Kramar till dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#4 Andina: Tack så mycket för dina fina råd. Och bra tips det där med att kroppen lär sig att det inte är någon idé att älta och stressa 
#5 Frodig: Ja, absolut. Alla är så vänliga här, och jag känner mig faktiskt inte alls lika stressad som igår. Snarare tvärt om.
Och det är otroligt skönt!
#6 Majlar: Tack så mycket! Kram 
#7 Indiania: Hej på dig med! Ja, det har jag verkligen fått och det är jag jätteglad över. Ska försöka ta till mig alla goda råd och slappna av, för stressar jag upp mig är det svårare att slappna av sen.
Kram till er alla!
Det låter lovande det där Felicia
! Lycka till med dina föresatser.