Healing iFokus

Healing

Läst 613 ggr
wolfheike
0

God Morgon 17/7

God Morgon på er !

Mörkt och dimmigt ute och klockan strax efter 02,lite höstlikt med dimma och mysigt.Här är fullt upp men smyger in en godmorgonhälsnig.Har inte ens hunnit svara på varken inlägg eller pmSkäms och så kommer dom närmaste två veckorna att se ut men tittar in ibland och ser hur ni har det.Är helt slut efter allt slit men på ett nyttigt skönt sätt så jag klagar inte på alla värkande leder,fötter,rygg och resten av kroppen för den mår bara bra av en rejäl omgång Cool och ska få känna på i två veckor till sen är jag nog bra mör kan jag tro Skrattande Vad för stölleprov jag har för mig tänker jag inte tala om nu ifall jag inte fixar hela två veckor med denna fysiska men sköna tortyr så jag håller tyst TystFlört

Well well ha en fin dag på er ,nu ska jag och kroppen knaka och braka vidare Glad

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

[dandamimm]
0

Morrn morrn.

Här blir det ännu en fixardag.

Lycka till med vad det nu är du företar dig, Heike.Glad

Hoppas ni har en fin dag alla.

Indiania
0

Godmorgon Wolfheike och Chakra och alla andra som kommer!

#0 Oj vilken kroppsträning du har Wolfheike!

Ännu en strålande solig dag, det ska va gött å leva…..

Ha en fin dag i solen! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
0

#2 Godmorgon på dig också Danda! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon Wolfheike, Chakra och alla som tittar in senare.

Oj..oj, lycka till med vad du nu gör, hoppas du inte är helt ledbruten efter 2 veckor då wolfheike.

Se lite igenvuxet ut Chakra, men vackert.

Ha en fin dag alla healers Glad

majlar
0

God morgon alla. Här är en till som är ledbruten och trött efter en heldag i går. Var på Elskilstuna zoo med dotera och barnbarn.

Ha en fin dag och lycka till med ditt projekt Wolheike. Var rädda om varann

frodig
0

Godmorgon Skrattande!

Jag har sovit åtta och en halv timme inatt! Det är helt otroligt, och jag blev verkligen förvånad när jag vaknade. Det har inte hänt sen jag var i tjugoårsåldern tror jag, eller kanske nån gång när barnen var små och jag sov av utmattning nån gång Förvånad.

Fina bilder som andas sommar och lite lagom lojhet.

Grattis ni som har sol!

Jag ska möta kompis vid järnvägen och planerar en cykeltur i fullt regnställ!

Ha en go dag alla sommarhelare Kyss!

[GunillaF]
1

God morgon på er!

Vad spännande det låter med ditt "kraftprov" Wolfheike. Undrar om jag kan hålla mig utan att smyga förbi och tjuvkika på vad du håller på med när jag befinner mig i dina hemtrakterTungan ute

Härliga bilder i tråden idag Chakra, Danda och Majlar!

Nu ska jag ut och sätta mig i solskenet.

Ha en bra dag hörni!Kyss

Min YinYang ser ut så här i år. Bilden tagen under natten, därav kvalitén

majlar
0

Vad fint Gunilla. Vad har du för blommor iden.

[GunillaF]
0

#9 Jaa du…om jag mindes det…Tyst Lapparna med namnen har flygit sin kos under vintern. Men de är väldigt låga iaf.

wolfheike
0

God eftermiddag.Vilka sköna bilder som alltid å vad härligt att sova över 8 timmar Frodig ,det böhövs ibland.

Gunilla börjar det bli dax för Dalakrokarna och typiskt att jag fortsätter  till fjälls om några dagar men du är väl hit fler gånger och då bara måste du komma på en fika Cool

Okey då avslöjar mina stölleprov Skrattande jag ska vandra svåra terränger dom närmaste två veckorna och tar i så jag spricker allt för utmaningen.Inga tåg,inga bilar inget flyg utan nu ska här promeneras i skog och mark men en fuskis med bil till fjällen det blir det i allafall för att fortsätta mina stölleprov där.Men jag mår prima om än öm på dom flesta håll så är det underbart sunt,nu ska jag bara hålla ut den tid som jag satt upp .

Ha en fortsatt fin dag på er Glad

Andina
0

Go'Eftermiddag och nästan kväll på ser allihop!

Och tack för helt ljuvliga sommarbilder! Mina ögon fröjdas! :)

Här har det varit fortsatt 'fönsterarbete' nästan hela da'n o lite annat pyssel utomhus.

Vad spännande Wolfheike! Det låter som en tur som jag gärna skulle utmana mig själv med också - men jag måste erkänna att jag är alldeles för bekväm… suckh… Men vansinnigt roligt skulle det nog va'! Hoppas du kommer att tycka det också efter en vecka eller två…

Ha en fortsatt go' dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

#5 Man hittar fynd iblandGladTyckte också det var vackert!

#8 Yin och Yang gillar jag mycket!

frodig
0

Vilken härlig YinYangrabatt Gunila Glad.

Lycka till med kraftprovet Wolfheike, det låter härligt. Jag är ju just hemkommen från mitt, och det känns toppen även om jag vilar lite extra nu.

Fönsterarbete låter som skrapning och kittning och sånt Andina. Jag blir glad varje gång jag hör någon som reparerar och underhåller gamla fönster, det är dom värda.

Andina
0

#14 - "Korrekt uppfattat"! :)) Skrapning, kittning, reparationsfogning, grundmålning x 2, lackning x 1 eller 2… Och det behövs!!! De är så utslitna och eftersatta att jag t o m känner dåligt samvete gentemot dem… … För visst är det så, fönsterkarmar o "-poster" är värda underhåll och uppskattning också!

Jag måste säga igen, varenda bild här i tråden är helhäftig! Udda och speciella! Me like a lot! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

Härligt att höra Andina Skrattande!

Håller med dig om bilderna här, speciella och talande, dom gör mig också glad!