Healing iFokus

Healing

Läst 628 ggr
wolfheike
0

OT Nymålat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snacka om OT -TRÅD men var ute en sväng och stöter på en nymålad bänk,vad är det som gör att man aldrig kan hålla fingrarna i styr utan måste peta på något nymålat för och se om det är vått eller torrt Förvånad

Känner ni igen er är ni lika klåfingriga på nymålat som mig ,jag är omöjlig och kan bara inte låta bli.Spelar ingen roll om jag målat själv eller någon annan men fingrarna dom håller jag inte i styr och en bänk den vill jag bara sätta mig på och se om baken blir full med färg ,jag brukar chansa och sätta mig när ingen ser Skäms

Kom att tänka på detta när jag gick hem och undrar om alla är lika nyfiket klåfingriga på nymålat oavsett det är bänk eller något annat,vad är det som drar så med en skylt som säger nymålat att man bara måste peta och känna efter  FörvånadSkrattande

_Bildkälla http://www.avigsidan.com/avigsidan/ypict/chansa.jpg_

plutopellis
0

Haha, ja nog dras fingrarna dit omedvetet! Oskyldig

frodig
0

nix, inte jag, många sorters lustar har jag Förvånad, men inte den Flört.

Men ni är roliga ni som inte kan låta bli Skrattande!

wolfheike
0

Riktiga pillerstinor Skrattande

Läslusen
0

Här är en till som inte kan låta bli….. Allra svårast om färgen är så där blank så man inte vet om det beror på att färgen inte torkat eller om färgen faktiskt är så blank fast den är torr……

[C Stark]
0

Ja, vad e det med dessa tvångstankar, inte är det mycket som har ändrats sen man var liten. Du får iiiinte… *fniss*

Andina
0

Härlig tråd! Gör mig glad!  Skrattande

Ja, nog är det svårt att hålla fingrarna i styr när man ser en Nymålat-skylt… … …

#5 - Somliga av oss har väl antagligen aldrig vuxit ur trotsåldern… Skäms

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[C Stark]
0

Haha, ja det är nog tyvärr så… Flört