Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1756 ggr
[3rixon]
0

Hur ger man healing?

Hej. Jo det jag skulle vilja få svar på är hur man ger healing. Min häst har nämligen lite problem med sina ben och i väntan på veterinärbesök tänkte jag att jag kanske kunde skänka healing till henne.

En utav min mammas vänninor har gått massvis med kurser i healing, mediation, andliga saker osv. Och hon har sagt att jag tydligen ska kunna ge healing och att jag är väldigt öppen för energier och lite "övernaturliga" saker.
Men det har jag nog märkt lite av då jag ibland kan se auror, om jag råkar fastna med blicken på någon människa kan jag ibland se färger som omger dem. Men det är inget jag riktigt brytt mig så mycket om.

Men nu är ju frågan bara hur jag ska göra? Jag vet ju knappt ens vad healing är för något och hur det går till och vad healing kan åstadkomma.

Så då frågar jag er, vad är healing egentligen? Hur fungerar det? Kan healing läka allt? Hur gör man? Hur vet man när man gör rätt och att det faktiskt fungerar?

Tack på förhand!

[GunillaF]
0

Hej och välkommen 3rixon!

All healing handlar i grund och botten om kärlek. Att känna kärlek och en önska om bättring, läkning.

Det finns olika metoder och om du tittar under kategorin "Healingmetoder" i vänsterspalten så finner du en hel massa trådar om detta.

Vad du kan göra är att fokusera/tänka starkt och intensivt på din häst och "önska" att den blir bra i sitt onda.

Känn i ditt hjärta hur mycket du önskar det. Sitt och fokusera så en stund. Du kan sitta hos hästen eller på annat ställe och om di sitter på ett annat ställe så blunda och se hästen för ditt inre.

Lycka till!