Mor'n lö 14/7
Mor'n!
Idag blir en dryg dag - ska ta mig till Öland, kolla & fota Vickan & Loreen.
50 mil enkel resa.
Får se om Knugen m. familj tagit med egna sopsäckar (till skydd mot regnet) i år.
---
Men…man får åxå se andra saker under resan. 
Bilden e fr 2/7-12 kl 03:43 (härligt m. ljusa sommarnätter!)
---
Önskar er en bra dag - trots det lynniga vädret. 
/L
Om nu ngn av er skulle ha riktigt, riktigt tråkigt - får Ni mycket gärna skicka energi, att levereras till mig på borgholms idrottsplats ca kl 18:00. 
/L
Gomorrn på dig Lynxx och ni andra.
Ha det så trevligt på Öland.
Idag känns det kallt,sitter med varm tröja mitt i sommaren 
Ha en fin dag på er .
God morgon! Lynxx vilka fantastiska bilder! Ska absolut tänka på dig i kväll. Vilken resa du har framför dig, hoppas allt går bra och att du får en får en fin dag! Det samma gäller er andra, fin dag på er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon Lynxx, wolfheike, Skogshumblan och alla som kommer!
Tack för dom vackra bilderna Lynxx, ha en fin dag.
Här har vi solsken och blå himmel, hoppas det varar hela dagen.
En fin solig dag önskar jag er allihopa
God morgon alla. Ha det så fint Lynxx på Öland och hälsa till Vickan och gratta.
.
Här är det både kallt och varmt idag, tröja på och tröja av. Man får nog vänja sig vid det här och gilla läget, som dom säger en del.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla raringar!
#0 Ha det trevligt på Öland Lynxx och tack för fina bilder.
Även om solen skiner i dag så är det kyligt ute.
Ha en mysig lördag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Och tack Lynxx för härliga bilder! Häftigt med de tre djuren på en och samma bild - får igång fantasin på mig; "vad hände se'n?"
Ha en kul resa med kamera och underhållning, Lynxx! Ber om extra energiladdningar till dig ikväll!
Har varit utomhus näst intill dygnet runt i veckan som gått. Trots att vädersiarna sagt att det regnar så har det varit solsken och fint. Få se hur det blir ikväll - blir regnvarningen realitet denna gång.
Har fått lite hjälp med 'fix' som behöver göras på huset - så det har varit att slipa och kitta fönsterkarmar m m, och idag fortsätter vi med så'na sysslor så länge regnet håller sig borta.
Långa, kalla nätter ute tillsammans med en (övergiven? eller "felbehandlad"?) katt, som verkar vilja flytta in här, har sänkt immunförsvaret så en förkylning tyx ha hittat fäste i mig nå'nstans… så idag blir det Sancho, extra D-vitamin o annat för att skrämma iväg virusmonstrena.
Jag önskar er en fin lördag och helg! Med massor av sol i sinnet om inte annat! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ååå vilken vacker katt Andina och visst är dom för underbara när dom tyr sig till verkliga djurvänner,dom vet så väl vart dom hör hemma så där får du en underbar familjemedlem det syns det 
Igår var det väldigt nära att jag fick hem kattungar på två dygn som förlorat sin mamma och behövde flaskmatas men så hittade dom en "amma" så dom får det bästa av allt riktig modersmjölk och förhoppningsvis växer sig starka och friska i livet.
Go förmiddag alla healers!
Regnet har äntligen avtagit. I går kväll och i natt var det som om himlens alla portar stod vidöppna. Lite sol på det här så sätter det nog igång att växa och mogna i skog o mark.
Jättefina bilder Lynxx. Ha det så trevligt på Öland.
Ha en trevlig dag allesammans!
Ja, hon är såå söt, Wolfheike! Men skadad i 'armhålan' bl a. Har talat med veterinär, så få se om jag behöver åka in i veckan med katten.
Här är den andra katten - som är så skygg och som man inte kommer nära - men jag gissar att den backar nu p g a katten i #9… d v s inte vågar tränga sig på. Det gör mig så ont! Men jag kan ju inte skicka iväg någon för någon annan… utan Andevärld och Naturen måste visa vad som ska gälla…
Vad härligt att kattungarna hittade en amma!!! Två dygns småttingar mår nog bäst av det, ja! Så myysigt med så små, frestande - men som du säger, de får det bästa av vad de behöver nu.
Nu är det dags för fönstrena att få sig en omgång! HareGodis allihop igen! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
En till vacker sötnos man bara vill hålla om och vad gör man inte för djuren,kommer tillfället med en liiite liiten som behöver flaskmatas så ställer man ju upp.Men är innerligt glad dom fick en amma.Tänk att avlivningshotade kattungar kan räddas till livet så underbart,vi var två som ville ge dom det bästa och det blev ju nya mamma katt