Go'Morron 15 juli
Go'Morron i slott o koja!
Ni vet väl att det alltid är solsken? Någonstans! Fast i morse vid 5-blecket trummade regnet mot taket här - kanske var solen hos dig?
Har njutit av regnet och den rena luften tillsammans med en liten katt på verandan hela morgonen. Sommarregn kan vara vackert! 
Här på kullen har vi haft tur i sommar, det har inte regnat särskilt mycket alls, jämfört med stora delar av landet. Så det är väl vår tur nu.
Ha en fin o god dag idag allihop! Oavsett stövlar och paraply eller badtofflor och parasoll! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
♥
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina och ni andra som snart tassar in. Visst är det lite mysigt med ett stilla regn som ploppar försiktigt mot taket. Här har det också regnat hela natten…undrar vad dom håller på med däroppe. Tur att det inte är snö, för då hade vi bott i igloos nu allihop.
Fin bild på droppen Andina.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon. Här strilar regnet ner också. Känns inte så nödvändigt men det kanske det är:) Idag blir ännu en loj dag, varför ändra ett bra och fungerande system? Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon Andina,majlar och alla som tittar in
Vackert med droppen Andina.
Regnat har det här också, mulet och 17 grader har vi nu.
Ha det gott vad ni än hittar på att göra!
God morgon alla!
Underbar bild Andina!
I går när dottern och hennes familj åkte så sa de tack för de två veckorna och för de två dagarna av sol de fått under tiden de varit hos mig på semester. Så nog har det regnat!! Vill ha sol nu!
Ha en bra dag allesammans!
Godagens i tråden !
Att det kan regna så mycket och knappt några uppehåll.Det blir väl sol lagom till semestrarna är över kan jag tro.Fin bild Andina !
Ha en skön dag alla 
Goeftermiddag på er alla Goa HealingSjälar
!
Just idag tänker jag inte säga ett endast ord om r… 
Jag är tillbaka hemma efter tre veckor på utflykt och resa, och packar lite lojt upp, bokar tvätttid, sover en stund, läser några inlägg, och dräller omkring i största allmänhet, både här vid datorn och i hemmet. Trädgården är på väg in i törnrosastuket, jag känner av luftombytet och alla intryck jag samlat på mig.
Gääääsp……