Healing iFokus

Healing

Läst 432 ggr
wolfheike
0

God Morgon 12/7

Gomörra på er alla !

Det märks att det är semester tider för det är så lugnt i många forum och jag hoppas ni har det gött på alla vis där ni befinner er och att ni ska bjudas på solsken snart.

Önskar er alla en bra dag Glad

[GunillaF]
0

God morgon Wolfheike. God morgon alla andra som tittar in.

Ja nog är det lugnt alltid. Men det är bra att vi tar reda på sommaren, ljuset och (?) värmen och gör annat än sitter framför datorerna!Flört

En riktigt bra dag hoppas jag att ni får!Glad

Skogshumblan
0

God morgon Heike, Gunilla & ni andra healinglovers. Här är grått och regnrikt men så är livet. Om en liten stund kommer doteras bästaste kompis hit, de har en månads abstinens i sig så det lär bli kärt återseende! Sen kommer min mamma hit och jag är inte helt säker på vem som gillar vem mest- mormor sina barnbarn eller barnbarnen henne, dött lopp. Det är nästan på dagen sex år sedan mamma fik träffa sitt första barnbarn första gången. Käre tid vad tiden går! Nä nu får jag nog sluta sitta här, blir gråtmild av nostalgin:) Och så är de dags att fixa kaffe! Ha en finfin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmorgon Wolfheike, Gunilla, Skogshumlan och ni andra som tittar in!Glad

Det smattrade härligt på rutan av regnet när jag somnade i går, i dag tittar solen fram då och då.

#2 Vad härligt med den goa mormor/barnbarn relationen Skogshumblan!

Hoppas ni alla får dagen precis som ni vill ha den!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Men jag skrev ju här förut. Då säger jag Goder morgon igen och önskar er alla en fin dag och var rädda om varann

Toyan
0

God förmiddag!

En riktigt fin dag med sol och värme önskar jag er alla healersKyss