God morgon 10:e Juli!
Sitter med kaffemuggen och hör hur de vaknar till liv i nedre våningen. Barnskratt och bebiskvitter. Inte dumt så här på morgonen när man är van ett tyst hus annars.
I dag och i morgon är det stor marknad på byn. Knallar från när och fjärran har ställt upp sina marknadsstånd för köpsugna! För min del brukar det bli en påse nykokta munkar.
Ha en riktigt bra dag allesammans!

God förmiddag i stugorna !
Munkar som är så gott,nu blev jag allt bra sugen kan jag lova
Minns vi som barn brukade tävla om vem som kunde äta en hel munk utan att slicka sig om mun vilket visade sig vara alldeles omöjligt 
Sitter och lurar på semester i Södra Sverige,sällan man semestrar i sitt eget land även om man åker mycket men just semester skulle vara skönt vid salta havsbad, så får jag som jag vill åker jag om nån vecka.
Ha en fin dag alla 

God morgon på er!
Så mysigt Gunilla, underbart att få rå om barn och barnbarn. Ha det så trevligt på marknaden
God middag alla.
Håller med till fullo Gunilla, barnskratt och små kladdiga pussar (om man har tur alltså). Då är det gött att leva.
Hoppas du hittar en fin plats att åka till wolfheike.
Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann
God kväll alla.
Hoppas ni alla har haft en fin dag med knallemarknader, semesterplanering och vad ni nu haft för er.
Jag har idag sett en film som var så ljuvlig men gripande. "mannen från jupiter" ligger kvar på svt play i ca 28 dagar till så se den! Är ni empater så sätt lite skydd, jag hade behövt det för ush så gripande den var!
Ha en fortsatt fin kväll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.