Healing iFokus

Healing

Läst 275 ggr
nicke56
0

God morgon 8/7

God morgon alla som har vaknat till liv!

En grå mulen dag verkar det bli, men man får göra det bästa av dagen, alltid hittar man på nånting att göra. Ha en bra Söndag alla vännerGlad

wolfheike
0

God Morgon Nicke och ni alla andra !

Här regnas det för fullt och utlovat åska under eftermiddagen så med andra ord mitt favoritväder och kärringen myser till tusen.

Ha en alla tiders Söndag på er med eller utan sol Glad

[GunillaF]
0

God förmiddag Nicke, Wolfheike och alla andra som kikar in.

I dag firar vi dottern som fyller år och som precis lämpligt är hos mig med sin lilla familj.  Paket, blommor och tårta blir det nog hela dagen när resten av släkten kommer så småningom.

Ha en bra dag alla healers!Glad

Skogshumblan
0

God middag!

Här strilar regnet ner och det är så rogivande att höra ljudet som blir både mot hus och naturen.

Nicke, hoppas du har en fin dag i regnet, med eller utan något att göra.

Hoppas ni myser riktigt ordentligt Heike,

Gunilla, hoppas dotera din får en fin dag, med goda vänners eneriger och värme lär hon ju knappast frysa i själen idag trots lite ruggigt väder.

Jag hade gett mig den på att grilla idag, har kött som varit fruset redan och måste ätas upp snart, så jag har baxat upp grillen på trappen som är skyddad av  balkongen på andra våning så där ska jag srax sätta igång med grillandet.

Har en härlig känsla i kroppen och hoppas ni alla har en skön dag!Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag alla sköna. Idag har vi regnat hem från husvagnen, det får vara någon måtta med tokheterna. Inget kul alls,  att höra det eviga smattrandet på taket. Det svider i örona till slut. Usch och fy.

Så nu går tvättmaskinen och allt är som vanligt.

Så här blöta är blommorna här.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Go'Morron på eftermidda'n allihop!

Här regnade det lite smått i morse - åskan hängde nog i luften för trycket i luften fick min kropp att protestera. Men nu är det bara mulet "luftigt" och en härlig temperatur. Ljuvligt att vara utomhus idag!

Tråkigt för er vars semestrar har "regnat bort"! Man borde få välja väder på sin egen semester, tycker jag!

Ha en go' dag på er alla! Grattisar till födelsedagsbarn och ha kul på kalas, tvättdagar, arbetsdagar, återhämtningsdagar efter bröllopsfira eller vad det nu är för dagar ni har!

Själv ska jag lyssna på socialsugna människor, ta hand om katter som vill få uppmärksamhet o pappis som kräver ständig uppmärksamhet.

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing