Healing iFokus

Healing

Läst 414 ggr
MariaJ
0

Några ord från mig

Hej alla mina kära vänner och medlemmar. Jag har saknat kommunikationen med er och att vara online på healing.ifokus.

Jag hoppas nu att jag snart ska kunna vara uppkopplad dygnet runt, men vi får nog ha tålamod ett litet tag till. Jag ska få telefonen inkopplad på måndag förmiddag, och jag hoppas de håller vad de har lovat. Därefter kan det ta lite tid innan bredbandet kommer igång. Jag lovar att jag ska göra allt som står i min makt för att det ska ske så fort som möjligt.

Jag har skrivit lite olika nya artiklar då jag suttit offline vid datorn, som kommer publiceras snart. Den ena handlar bla, om att vara medial då man själv drabbas av en nära älskad anhörigs bortgång. Det har varit en viktig del i mitt sorgearbete att få skriva av mig, och jag känner att jag även vill dela vissa artiklar med er. Jag kommer även att börja med att dra ett änglakort varje dag snart, ett som kan vägleda och trygga dina egna val i livet, samt börja igen med veckans budskap.

Visa vad ni känner för era nära och kära. Håll inte på orden eller på handling, utan berätta och visa alla dem ni älskar hur ni känner. Jag är så oerhört tacksam att jag gjorde det med min pappa, för vi sa alltid "jag älskar dig"…. och det kom från hjärtat.

Kramar och ljus till er alla, och va rädda om er i semestertiderna som kommer framför oss.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

kath
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Maria för att du orkar ta dig tid att skriva och bry dig om oss nu i din sorg, känner samma som dig, att skriva av sig i sorgen har hjälpt mig så mkt!

Ser fram emot dina artiklar..

Kram på dig o sköt om dig

Katie

EwaKristina
0

Skönt att höra Maria,att du är på väg tillbaka.Kram

erkabo
0

Hej min vän! TÄnker på dig o dina nära….å det har du väl känt av idag. fniss. Kram kramErikaCool