Healing iFokus

Healing

Etikett: upplevelser
Läst 895 ggr
plutopellis
0

Vad är det för fel på mig?

Ja, jag har ju kontakt med läkare osv så råd om att jag ska gå dit behövs inte för ska dit imorgon eller fredag.

Men undrar om någon kan känna vad det är som skulle kunna vara tokigt? Verkar inte som om min läkare hittar något.

Jag är just nu sjukskriven för depression men jag vill tro att det är något mer. Något i kroppen. Jag har sen tidigare alltid haft ont i mina leder men nu är jag matt i hela kroppen. Armarna är oftast näst intill bortdomnade så man kan uppleva dom när man somnat med dom överhuvudet, så är de under större delen av dagen fast inte så kraftig utan lätt borta. Matta, orkeslösa. Snurrig, seg, slö, allmänt hängig och kosntig. Jag har alltid ont i fötterna när jag vaknar och ofta väldiga problem med värk i benen under natten.

Någon som kanske kan känna vad som är fel?

Eller tipsa vad jag kan göra?

Vill må bra men just nu är energin så låg att jag snart inte orkar bry mig längre Gråter

Flytta gärna för visste inte alls vart jag skulle lägga tråden!

Christina_46
0

Du kanske ska ta sköldkörtelprov, så det inte är något vajsing på den . Kram

plutopellis
0

Har tagit, två gånger Obestämd

Fjäril
0

Hej plutopellis, Du har inte brist på något i kroppen, fick känslan av att din kropp förbrukar mer av något, vilket gör att övriga delar tar "stryk". Det som också kom upp var lever/njurar, slaggprodukter och någon vitaminbrist som sagt. Vilka prover har de tagit? Vad utesluter man? Vi ska inte ringakta allmänvården men en kombination av det och en helkroppshealing med en chakrabalansering kanske hjälper på vägen. Men det är bra om man vet vad det är också. Kram Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
0

Vad jobbigt du har det, Plutopellis! Min första tanke var någon brist också men även att det kanske handlar om någon kota som litter lite fel eller om du har spänningar (vilket ju inte heller vore märkligt) i nacke/rygg som 'stryper' energiflöde och blodcirkulation.

Mjuka rörelser som t ex Qigong, Yoga eller dylikt - har du provat nåt så'nt? Stretcha kroppen mjukt en stund - åma dig och stretcha ut varenda liten kroppsmillimeter, som en katt - i sängen innan du somnar, skulle också kunna hjälpa till att få igång flödet för natten.

Och framför allt - ge dig tillåtelse att vila och vara snäll mot dig nu i sommar!

Hoppas att du känner att du är på rätt väg snart! StyrkeKramar till dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

plutopellis
0

Tack! Ska testa strecha innan jag somnar.

Sist (för kanske två tre månader sen) hade jag brist på folsyra och b12 vilket jag fick tabletter för och det blev bra men jag blev inte bra. Måste säga att jag slarvar med dom nu men ska nog börja ta dom varje dag igen! Sen vet jag inte riktigt vilka mer prover hon tog förra veckan men då hon inte hört av sig är de väl bra. Men ska som sagt ringa och få tid imorgon och ska då höra vad de visade. För har hört att sköldkörtlen kan behöva behandlas ibland även om det ligger inom gränsvärdena så ska se vad hon har att säga…

Ja, om någon vill skicka lite energi ikväll så är jag självklart tacksam! Kyss

plutopellis
0

Proverna visar INGENTING Obestämd är väl både bra och dåligt. Men ska få testa på basal kroppskännedom och det har jag blivit rekomenderad så har höga förväntningar!

Undrar om det var någon som skickade healing till mig igår? För jag har sovit riktigt gott för en gång skull. Annars kanske det bara hjälpte att sträcka ut sig och tjata av mig här GladKyss

Andina
0

Det var nog att du sträckte ut dig och fick blodet att cirkulera bättre! Tror jag i alla fall! Glad
Fast jag skickade en dos igår kväll också efter 22.15 nå'n gång - tänkte skriva det här, men missade att göra det. Skickar gärna lite extra ikväll också någonstans mellan kl 20 och 21 om du vill.

Grattis till att du fått sova gott!

Det låter intressant "basal kroppskännedom" - det vill vi veta mer om… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

plutopellis
0

Åh då tror jag minsann att det var en blandning av utsträckning och din healing då för det kändes verkligen! Tack snälla! Kyss

Ja jag ska uppdatera vad det är när jag provat för just nu vet jag inte alls riktigt. Det ska vara att hitta sin inre ro men vet inte exakt hur så jag får återkomma om det Glad

plutopellis
0

Åh glömde svara att du gärna får skicka lite om du vill Glad tiden passar bra..

Fridborg
0

Hej!

Många av symptomen är liknande det man har vid en deppression, som du faktiskt blivit sjukskriven för. Kanske därför inga tester visar någonting, det psykiska kan yttra sig fysiskt ibland. Hjärtan är ju ett mysterium fortfarande, så why not?

Du kan ju bland annat prova ljusterapi, börja ta dina tabletter som du ska, och min psykolog sa åt mig att ta en kort promenad varje dag även om man var orkeslös. Och så självklart ska du ha lite healing :)

Hoppas du blir bättre snart! Kram

allhealing
0

Plutopellis,

gör du verkligen det du är passionerad att göra eller gör du det inte? Jag får fram att du inte gör det du verkligen önskar hålla på med vad det nu än må vara.

När vi inte gör det vi älskar tappar vi vårt eget fokus. Därmed förflyttas vi till ett mer ofukuserat tillstånd. När vi befinner oss i ett ofokuserat tillstånd under en längre tid är det inte konstigt om symtom i fysisk form uppstår i vår kropp.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

plutopellis
0

#11 du har så rätt! Nej jag gör inte det jag vill men med hus och barn och gubben pappaledig väntar mina planer till nästa år men jag ska :) #10 ja du har nog rätt kanske det "bara" är depressionen? Jag tar mina tabletter som jag ska, de jag skriver om ovan är vitaminer men de antidepressiva sköter jag. Ska få testa på basal kroppskännedom och det har jag höga förväntningar på! :) Tack snälla ni för att ni tar er tid! Ni är guld värda!