Healing iFokus

Healing

Läst 1115 ggr
[rore]
2012-07-06 07:08
0

6:e juli - fredag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er.

Molnen har åter dragit in och regn väntas fram på eftermiddagen. Tror jag väljer att välkomna regnet och vandra glatt i den rening som regndropparna skänker.

( Tänker på Andinas tråd om vädret)

NU sippas det kaffe och förhoppningsvis piggnar jag till allt eftersom.

nicke56
2012-07-06 07:13
0

God morgon Rore, och alla andra som tittar in här under dagen!

Här skiner solen, så det verkar bli en fin dag. Sticker i väg och jobbar nu, så ha en solig och fin FredagGlad

wolfheike
2012-07-06 07:14
0

God Morgon Rore och ni andra Glad

Härlig bild du bjuder på,här skiner solen men det skulle visst vända ganska snart.Ska passa på att klippa gräset innan regnet kommer.

Ha en alla tiders dag på er.

majlar
2012-07-06 07:17
0

God morgon alla. Ena dagen sol andra dagen regn.  Det är verkligen varannandagsväder vi har fått.

Ha en fin  dag alla och var rädda om varann

Andina
2012-07-06 07:32
0

Go'Morron Rore! Go'Morron Nicke, Wolfheike o Majlar! Och Go'Morron alla andra som också tittar in allt efter som!

Go' bild på go'a granskott! C-vitamin! :)

Ja, idag går skyarna i grå nyanser men inget regn väntas, istället lovar solen att glimta till lite grann mitt på dagen. Alldeles perfekt väder för en "plockdag" - lite dammsugning, lite tvätt, lite plock bland pappershögar o andra högar. Och dessemellan andas in den svalka som molnen ger. Den behövs, vi har haft sol o värme 'länge' nu.

En fin dag önskar jag er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2012-07-06 08:16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vad vacker en regndroppe kan vara!

(Tyvärr följde inte skärpan med i bilden…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Elpida
2012-07-06 08:28
0

God morgon!

Den är så vacker, din regndroppe, Andina. Den ser lite ut som en fisk med ädelstenar. Glad

Sista jobbardagen idag, såååå skönt! Önskar er alla en superduper fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[rore]
2012-07-06 08:33
0

Tjusig droppe Andina,, och jag ser det samma som ElpidaGlad

Andina
2012-07-06 08:35
0

Jag såg också fisken med sina vackra pärlor. Som ett hänge till ett halsband Glad

Toyan
2012-07-06 09:04
0

God morgon på er!

Så vackra bilder rore och AndinaGlad

Här har regnat i natt, förhoppningsvis kommer solen fram i em. Ska fylla på kaffemuggen så jag piggnar till.

Semester eller jobb..vad ni än gör så önskar jag er en riktig go'dagGlad

[GunillaF]
2012-07-06 10:27
0

God förmiddag!

Så underbara bilder rore och Andina! Kyss

Solen skiner, frukostbestyren är avklarade och mina gäster är på väg till badet.

Själv stannar jag hemma för jag har fått himla ont igen i min ljumske där muskelfästet gick sönder före jul. Kan kanappt gå just nu. Jag var så gott som symtomfri runt midsommar och då gjorde jag en massa som fått vänta, men det skulle jag inte ha gjort. Det är så lätt att ta i för mycket när det är grejer man vill göra och har varit "handikappad" några månader…

Håller på att försöka få fatt i sjukgymnasten, men allt är som det är sommartid… Lugn och stillasittande är vad som gäller just nu. Försöker att ta mig ut i solen iaf.

Ha en riktigt fin dag allesammans!Glad

Andina
2012-07-06 10:33
0

Aj, Gunilla! Vad jobbigt - det är jobbigt när man inte kan röra på sig fritt under lång tid och särskilt om man har ont också.

Ja, du får ta det lugnt nu - ända fram tills du blir helt bra igen! Det som väntar kan vänta till dess - om ingen annan tar tag i det åt dig!

Sänder över ett sjok med 'bubbel' som du får plocka av om och när du vill. Massor av Kryapådig-pepp kommer också!

[rore]
2012-07-06 10:34
0

Himla otur du har Gunilla med din skada. Hoppas den snart blir bra igen…

Ta hand om dig nu.Kyss

[GunillaF]
2012-07-06 10:50
0

#11 Tack Andina, jag fångar dem på en gång!Kyss

#12 Det hoppas jag med rore!Kyss

Skogshumblan
2012-07-06 23:02
0

Godnatt ni alla fina, hoppas er dag var fin och att ni drömmer sött när ni går och lägger er.

Gunilla, var rädd om dig och säg till om du vill ha lite bubbel.

Godnatt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.