Healing iFokus

Healing

Läst 1177 ggr
Fjäril
0

Får man be om healing?

Hej alla fina,

Jag har nu gått med en hosta/halsont som kommer och går. Det har varit mycket tankar kring nytt arbete, bröllop (ej mitt) och annat som fått mig ur balans.

Imorgon är det arbete igen efter en vecka ledigt och jag vill verkligen vara på topp. Det har inte gått så lång tid för ett läkarbesök än (som jag i det längsta undviker)

Har någon lust att skicka lite tankar till min hals/öra/hosta och energi för att orka - så skulle jag bli jätteglad Glad

Kram på er!

Sajtvärd på Övernaturligt

majlar
0

Här kommer massor av kärlek och ljus till dig och din situation. Hoppas du kommer känna dig bättre snart. Kram

Christina_46
0

Jag kan skicka reiki till dig 12.45. Sedan är jag upptagen på eftermiddagen. Passar tiden för dig så skickar jag. Kram

Fjäril
0

Tack majlar Kyss

Christina_46, det tar jag tacksamt emot! Tack Kyss

Kram och tack!

Christina_46
0

Hej Fjäril. Nu är det klart. Jag skickade även med en reikiängel som är med dig några dagar och ger dig reiki. Hoppas förkylningen lättar Glad

[GunillaF]
0

Fjäril. Jag skickar kl 22 ikväll.

Fjäril
0

Tack snälla! Det var väldigt vänligt. Jag blev varm, nästan svettig förut - det var nog era tankar. Tack igen!

Fjäril
0

Tack Gunilla, det tar jag varmt emot!

storlappen
0

Skickar lite healing 16.10

Glad

Fjäril
0

Tack snälla storlappen. Jag är så tacksam!

Andina
0

Fjäril, jag skickar så gott jag kan och gör det samtidigt som Gunilla, vid kl 22 ikväll.

Hoppas att du piggar på dig väldigt snart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Fjäril
0

Det tackar jag för Andina! Vad ni är snälla allihop! Jag står i skuld till er och ställer gärna upp när ni behöver! Kram

Fjäril
0

Tack underbara ni för allt ni gett idag!

Ni är guld värda Kyss Tack!

[GunillaF]
0

#11 Någon skuld står du inte i!Kyss

Hoppas nu att du får en bra dag på jobbet och att bättring sker!Glad