Healing iFokus

Healing

Läst 974 ggr
nicke56
0

God morgon 4/7

Hoppas att ni sovit gott i natt, det har jag i alla fall. Solen kikar fram, jag hoppas att den stannar kvar hela dagen. Nu är det dags för mig att gå till jobbet, har bara drygt 2 veckor kvar att jobba innan semestern, härligt säger jag bara. Ha en bra dag allihopaGlad

[rore]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Nicke och till er andra som kikar in!

Det är mer moln på himlen nu än vad det var igår. Men sköna sommar grader är det ändå.

Andina
0

Go'Morron Nicke! Go'Morron Rore och alla andra sommarfirare!

Än så länge är det lite mulet men det ser ut att bli ännu en fin sommardag här idag igen.

Alldeles vindstilla och tyst är det. Fåglarna tar sig sin tupplur. Jag njuter! Om en stund fylls tystnaden av stojande barn, gräsklippare, 'byggmaskiner' och andra ljud - då vet man att det är sommar!

Skönt att du sovit gott, Nicke - Tack, det har jag med, men det går lite trögt att vakna… Så påtårdax!

Hur ni än spenderar dagen - ha en fin dag! Glad

Tack för vackra blomster, Rore!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Åhh, vilken magisk bild Andina,, kan riktigt se hur du låg på magen i gräset och fottade,,,,,härligt gröna nyanser *gillar*

Andina
0

#3 - Tack! Kyss Vet du, jag satte mig ner bland ljung o gräs o la' bara ner kameran på marken och vred o vände på den och klickade och klickade. Så, det är inga "genomtänkta" bilder…  Men det blev ett par bilder som jag tyckte om av klickandet. Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Mmm, det är ju faktiskt det som inte är genomtänkt,, som för det allra mesta blir bästFlört,,,,,,,,,

[Chakra]
0

Godmorgon! Har varit uppe länge…

Fina bilder! Bjuder på en jag också!

[GunillaF]
0

God förmiddag alla healers!

Mulet idag, men inget regn. Passar bra för en liten utflykt kanske.

Morgonbestyren är avklarade så nu kan vi göra precis det som faller oss in.

Underbara bilder Rore, Andina och Chakra!

Ha en riktigt fin dag alla!

majlar
0

God förmiddsg alla. Här skiner solen och det är varmt. Någon klipper gräset med en maskin som låter som den ska explodera när som helst. Hemskt ljud. Vackra bilder idag. Andina din är magisk. Så fin. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[GunillaF]
0

Måste få visa vilken fin måne det var i natt. Lite suddig bild, men….

[rore]
0

Fin måne! Gunilla! Tack för att du visar,,,, jag har fullständigt missat den denna gången.

majlar
0

Månmagi, tack för att du visar för oss som sov då. :-)

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Tack för fina bilder!I dag är jag gladare än i går Skrattande

Jag var till läkaren i går och fick reda på att jag hade Divertikulit ( inflammerade tarmfickor ) och sänkan låg på 52. I dag var sänkan nere i 26 Glad

Jag skall äta flytande kost utan fibrer i 7 - 10 dagar för tarmarna behöver vila, visst är jag trött och hungrig men detta går så bra!

Ha det gott! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God middag!

Har varit ledig och besökt Såne i 10 dgr, underbara vackra Österlen besökte vi i lördags, blir alldeles hänförd av hav och fält med vallmo och blåklintGlad

Delar upp min semester så nu är det jobba som gäller i 3 veckor igen.

Här har vi varmt och soligt, behövs verkligen efter regniga Juni.

Nu är det snart dags att äta middag, önskar er alla en fin fortsättning på dagenGlad