Healing iFokus

Healing

Läst 253 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 1:a Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknar till en solig och fin Söndag, lite trött efter natten. Somnade sent efter ett fint bröllop och dop.

Ha nu en riktigt bra dag!

Andina
0

Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla andra också! Eller Go'Förmiddag kanske är bättre.

Du får ta denna dag till att vila och 'smälta' gårdagen och alla minnen från den. Dop o Bröllop brukar skapa go'a minnen!

Själv vaknade jag strax före tuppen, gick en liten runda i morgonsolen och har sedan dess mest bönat, bett och vädjat till datorn att fungera som den ska. ;) Men nu ger jag upp - så jag tar pappisen på axeln o tassar ut i den härliga sommardagen istället!

Härlig 'liten kissekatt' på bilden! :)

Ha en go' söndag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
0

godmorgon ,  hoppas att allt är bra med er .

funderar en del på hur jag ska kunna börja skriva.

måste få ner det  på papper så man kan låta det  sväva iväg.

hoppas bara att  man blir nöjd med det skrivna sedan.

funderar på hur man ska dela med sig till andra av texten , tror jag kommer ha en spicel blogg där jag kommer att publuciera  hela texten då jag anser att den kan nog hjälpa andra. sen skulle jag inte kunna ta betalt för det man gåt genom känns så fel då.

Kram till er alla som vill ha en.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

majlar
0

Godkväll på er. Regn och åska på dagen och nu får vi lite kvällssol. Härligt att få mjuka upp lite i värmen. Imorgon bär det iväg till Elskilstuna Zoo med barnbarnen, det ska bli kul.