Healing-hjälp!
Hej!
Jag fick tipset av en väninna om erat forum. Jag är alltså ny här.
Jag undrar om det finns någon som skulle vilja sända mig energi och kraft som jag sedan kan stärka mig med.
Min dotter var med om en incident på dagis som triggade igång en oro hos henne. Detta innebär att hon frågar oss om minsta sak. Hon är rädd att få ont i magen då hon förknippar händelsen med det.Hon kan fråga oss alla möjliga frågor, om sådant vi pratat om tidigare. "Vad händer om jag stoppar händerna i munnen, får jag ont i magen" mm. Hon kan fråga tusen gånger om dagen.
Vi har fått tipset att bara svara henne vänligt att det inte är någon fara men också förklara sådant som är fel eller farligt. Det är svårt att hålla humöret uppe med alla dessa frågor. Min väninna som healar sa att hon gärna inte ger det till barn under åtta år (vår dotter är fyra år) men att det kunde gå bra om jag som mamma fick det istället. Därför sökte jag mig hit.
Tacksam på förhand
Carina
Hej Skogsälva! Och välkommen hit!
Jag hoppas att din dotters oro lägger sig snart. Hennes frågande är nog också ett sätt för henne att bearbeta vad hon upplevt.
Vi skickar inte healing till barn under åtta år heller (se våra forumregler)
Jag skickar gärna energi och kraft så gott jag kan till dig som mor och hoppas på att tålamod och kraft tryter lite mindre. Jag kommer inte att kunna sända förrän sent på kvällen, fram emot natten, om det är ok för dig. Förhoppningsvis sover du då och är därför som mest avslappnad och kan ta emot energier effektivare.
Lycka till med orken och lilltjejen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hej och tack till dig Andina!
Jag förstår det och tar tacksamt emot till mig själv. Man märker att det blir bättre för var dag (varat i en vecka nu ungefär) men det kräves en del av vårt tålamod som vi så gärna vill ha till henne. Natten blir jättebra. Tackar igen!
Hälsningar Carina