Ber om healing, hund
Vill någon vänlig människa skicka lite till min dotras hund? Snälla.
Jag är ju en osynlig medlem i vanliga fall, och känns väl lite fel att plötsligt dyka upp och be om hjälp. Men jag tror ni förstår mig.
Jag har tillåtelse av min dotra att lägga in det här. Buffa är en Grand Danois ca 4 år nu, blind på ena ögat men oändligt älskad av fyra barn. Det här fick jag idag från henne.
"Hej mams
Det Ser inte helt bra ut för Buffa, hon ligger på dropp för magen och kroppscirkulationen vill inte komma igång riktigt på henne. Veterinären är orolig så läget e rätt kritiskt än! Men de ringer om läget ändras så kan bara be o hålla tummarna!
Saknar henn grymt mycket…..
Magen hade vänt sig på Buffa och vanligast så dör de innan vården hinner in i tid. Men jag fatta direkt på Buffa när det hände så ringde Jannes chef o sa till han att nu e de brått sen hade jag sköterska o vetrinär i luren hela tiden o de tog emot oss helt förberedda o en enkel bild på röntgen sen blev de akut op för att ha så stora chanser som möjligt DOCK är det aldrig säkert ju att söva ett djur! MEN op gick över förväntan och Buffa hade minimala skador, några få blödningar och två små mörka fläckar men i övrigt hade alla organ klarat sig! NU vill hon dock inte komma igång så nu väntar vi bara. I morgon överlägger vi fortsatt vård beroende på hur Buffa mår! Blir hon inte bättre så får hon tyvärr somna in =((( O de gör så ont"
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag skickar kl 18.oo
Tack snälla du. 
Oh, 'liten' Buffa!
Jag skickar healingbubblor till honom vid flera tillfällen under kvällningen nu.
Och många styrkekramar till er!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina. Jag och dotra är så tacksamma, och det värmer. 
Fick nyss sms och läget är oförändrat.
klart jag vill hjälpa till . jag sänder åsså energier till vovven.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Tack Powerofthebass. Det betyder jättemycket för oss. Hon är ju en medlem i familjen. 
Skickar healing 15:00 idag 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Sänder massor av kärlek och energi till er älskade lilla hund. Kram
Hur går det? Tänker på er!
Kram
www.mediumjina.se
Nyss hemkommen från jobb. men ett kort sms har jag fått att Buffa kanske får komma hem imorgon. 
Tack alla hjärtegoa människor här som skickat till henne. Dotra var rörd och tårögd av er omtanke. Skickar många tackkramar. Och skriver mer när jag fått reda på mer. 
Kram Isa
#10 Vad glad jag blir. Så långt bara positivt då! 
ja, väntar nu bara på att dotra ska komma hem till sig och berätta mer. 
Så glad o lycklig nu =))
Och kan inte tacka nog för alla som hjälpt på vägen <3
Fortsätter hon nu att samla styrka så får min älskade Buffa få komma hem redan i morgon =) E så glad att jag spricker snart =))
Många tack o massa kramar på er
Åh, vad härligt att hon har piggnat till såpass bra! Jag hoppas att vi får höra (läsa) att en glad och piggelin Buffa fått komma hem imorgon!
Håller tummarna för Buffa och matte extra hårt nu! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Åh, vilken fin 'liten' tjej!
Och tack, vad roligt att vi får se bild på henne!
Har hon hämtat sig helt eller mer nu?
Gosekram på henne och er allihop!
ja, de tog stygnen i onsdags, var visst bara en reaktion på de inre stygnen nu. Men i övrigt verkade allt bra. Hon är lika pigg som vanligt. 
Fattas bara att ni får se henne efteråt också. Det som är intressant är att vetten berättade, att hon plötsligt började vända på kvällen och sen bara gick uppåt under natten. 
Här är ett när hon kommit hem. För er som undrar så är hon vad dotra sa det hette, sherry eyed, och blind numer på ett öga. Hon står under vetrinärkontroll för hennes inflammationer, som hon tyvärr får då och då.
Vilken härlig hund. Tack för att du visar oss. Kram
Tack ni är alla värda massor av kramar.