Healing iFokus

Healing

Läst 350 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 29:e Juni

Solen skiner, jag jobbar sista dagen innan semester. Livet är på topp!

Bra dag med er!

majlar
0

Goder morgon Gunilla och ni andra som snart tassar in. Igår hade vi en underbar dag med sol och barbarnen badade, idag regnar det igen, jag har aldrig varit med om maken till konstigt sommarväder. Gubben har haft sin semester redan och börjar jobba på måndag. Håhåjaja. Ha en fin dag alla och var rädda omvarann

ludde1
0

Godmorgon Gunilla o Majlar och alla som tittar in.

Å vad jordgubbarna såg goda ut GunillaF.

Jag önskar alla en skön semester de som går på semester.

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

#0 Härligt med semester och jordgubbar Gunilla! Glad

#1 Majlar vi får hoppas på bättre väder!

#2 Säger som Ludde önskar er alla en skön semester.

Själv mår jag så bra i dag efter deekshan i går med chakrameditation och ögondeeksha med Anette Carlström. En fin upplevelse………annars är det lite mulet i dag men det gör ingenting!

Ha en skön fredag!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron allesammans!

Och tack för underbar frukost, Gunilla! Ser så gott ut!

Ja, vi får hoppas att sommarvädret stabiliseras lite nu när många går på semester. Själv har jag ändå haft turen att ha ok väder hittills, inte allt för mycket regn. 
Idag blir det en fin dag igen, 19 grader o sol. Perfekt för mig.

Hoppas Guben din kan gotta sig åt fina semesterminnen i alla fall, Majlar, nu när hans semester snart är slut.

Vad skönt det låter med deeksha o chakrameditation, Indiania! Jag fattar inte varför jag aldrig bryter mig loss och tar mig till nå't så'nt längre.

Ha en god fredag allihop! Och Grattis till alla som stegar in i Semestertider nu! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Eftermiddag!

Indiania
0

#5 Vad glad jag blir av ditt färgsprakande foto Chakra! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Åh, jaa, jag säger som Indiania - vilken glädjebild, Chakra! Jättehärlig och underbara färger! Wow!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

#6 och 7 Tack!Glad