Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 523 ggr
Indiania
2012-06-28 11:10
1

Eileen Caddy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här skriver Eileen Caddy i sin bok " Att öppna inre dörrar " Detta är dagens budskap:

Den förlösande kärlekens kraft.

När ett skåp är överfullt och dörrarna öppnas, kommer det som finns däri att ramla ut och inget kan stoppa det.

När dammluckorna öppnas, rusar vattnet ut med väldig kraft och styrka, och skjuter allt framför sig.

Så är det också med den andliga kraften inom dig. När den väl blivit igenkänd och frisläppt, kan ingenting hindra dess flöde. Den väller fram, sopar undan all negativitet och disharmoni, och för med sig frid, kärlek, harmoni och förståelse.

Det är kärleken som övervinner världen. Det är kärleken som som förenar hela mänskligheten.Ju förr du sådeles släpper denna väldiga kärlekskraft inom dig fri och tillåter den att flöda fritt, ju förr kommer du att skåda fred och harmoni i världen, och samhörighet med hela mänskligheten.

När du har kärlek i ditt hjärta, lockar du fram det allra bästa ur alla, för kärleken ser endast det bästa och frambringar därför det bästa. Var inte rädd. Öppna dig, håll intet tillbaka och låt det hela flöda fritt.

Eileen Caddy

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2012-06-28 11:42
0

Tack Indiania för att du delar med dig.

Så sanna ordGlad

Indiania
2012-06-28 13:29
0

#1 Tack själv Toyan! Glad

Desa ord behövde jag i dag! Alltid bra att bli påmind.

[GunillaF]
2012-06-28 13:34
0

#0 Så sant, så sant! Tack för att du delar med dig Indiania!Kyss

Indiania
2012-06-28 13:42
0

#3 Tack fina Gunilla! Kyss Visst är det sant!

Andina
2012-06-28 13:51
0

Härliga ord du delar med dig av! Tack Indiania! Kyss

Nu ska jag öppna mina dörrar och ösa min kärlek över min lilla pappis… ;))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2012-06-28 22:04
0

Åh, det låter härligt Andina! Kyss Tack goa Andina!