27:e juni - onsdag

God morgon Rore!
Här skiner solen också, så i dag blir det till att va ute och njuta av solen. Fyra veckor till med jobb, sedan lika många veckor semester, längtar ganska mycket till ledigheten. Ha en riktigt bra Onsdag
God morgon Rore, Nicke och alla andra!
Vilken härlig bild med Förgätmigej! (Tror att det är det iaf)
Solen skiner, inte ett moln på himlen! Härligt. Bara tre arbetsdagar kvar till semestern!
Ha en bra dag vad ni än tänker hitta på att göra!
God morgon alla. Här velar solen som vanligt, in och ut mellan molnen.
Idag har vi en liten snorig älskad unge här. Hon ville vara hos mommo och moffa idag. Så då får det bli så. Och inte mig emot, hon är så rolig nu.
Hon hoppa upp på pallen och sträckte ut ena benet och höll sig i väggen och sa
_Kolla och så log hon med hela ansiktet, hon visste redan att hon skulle få massor av beröm och uppmuntrande kärlek tillbaka. Och att hon var så duktig som kunde balansera högt upp (en halv meter) utan att vara det minsta rädd. Finns det något ljuvligare än närheten till barn.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon!
Känner din glädje ända hit Rore (och så får du gärna skicka några solstrålar oxå…
) - härligt!
Här jobbas det nästa vecka också innan jag tar semester och då, då kommer solen och sommaren
.
Majlar, vilken liten söting, mormors gull! 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jo det är förgätmigej och jag tycker de är sååå fina:)
Försöker rikta solens strålar till dig med Elpida;)
Go'Morron alla solstrålar!
Vilken härlig känsla att ta med sin in i dagen, Rore, sprallans gla'! Det smittar lixom av sig! 
Och härliga bilder, tack för dem Rore och Majlar! De är sommar!
Solen har hittat hit idag också - fram till sena eftermiddan ska vi i alla fall få njuta av den är det tänkt. Resten av veckan ser också ut att bli ganska somrig. Skönt!
Hoppas ni får en fin sommardag allihop - vare sig ni har semester eller jobbar eller annat.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla strålar!
Känner din glädje Rore och förgätmigej är Dalslands landskapsblomma är så förtjust i dom.
Vilken liten solstråle du visar Majlar!
Min mamma brukade alltid säga, barn är den bästa medicinen och jag håller med.
Mig väckte skatorna i morse, det är ett himla oväsen på dom, de älskar ju att reta katterna.
Solen skiner och det ser ut att bli en bra dag!
Ha en härlig onsdag!
" Var nära naturen - var när dig själv "