God Morgon 26/6
God Morgon på er !
Regntunga skyar fortfarande och nu lurar man på om sommaren kommer att fortsätta så här.Men vi får se vädret överaskar oss jämt.
Önskar er en härlig dag och bjuder på en bild av min vildvuxna syren häck,vill inte ansa den för mycket tycker om det vilda och naturliga ,den ser så maffig ut från övervåningen att man bara vill krypa in i grönskan 

God morgon Wolfheike och alla andra som kikar in här!
Regntunga skyar här också, men i morgon har dom lovat bättre väder. Jag är ledig då, så det är ju bra i fall det blir soligt och varmt. Ha en riktigt bra Tisdag
God morgon Wolfheike, Nicke och alla andra som tittar in.
Jag tycker att det är precis så syrener ska se ut, Wolfheike! Fina!
Regnmolnen hänger lågt idag, men vi har inte fått många droppar. Inte som ni i södra Sverige i allafall. Bara någon millimeter.
Ska strax iväg till jobbet. Nu är det bara fyra dagar kvar till semestern!
Ha en bra dag!
Godmorgon på er Wolfheike, Nicke och Gunilla
!
Syrenerna ser fina ut. Och växer bra gör dom ju i regnet.
Så härligt att du snart har semester Gunilla, strunt samma med vädret, det är ju som det är, men att få gå in i ledigkänslan är ju hur härligt som helst.
Just nu avnjuter jag en extra mugg kaffe och beställer tågbiljetter, för på torsdag blir jag resenär, och min nomadsjäl jublar för att den äntligen ska få komma ut igen 
.
Idag ska jag köra flyttbil och stuva flyttkartonger, inget direkt nöje, men jag laddar med god energi så att dagen ska flyta på bra.
Sköt om er allesammans
!
God morgon alla. Härligt stor och frodig häck, som man gömma sig i om man vill.
Här är det liiite sol och mycket moln, får se vem som vinner idag.
Snart bär det iväg till tandläkaren, skall laga en lagning som har släppt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron i tråden! Tittar in som hastigast för att önska er alla en riktigt fin dag!
Regnet öser ner här och vilken sekund som helst väntas ett planerat el-avbrott här.
Härlig syénhäck! Min syrén håller på att dö… har inte tagit hand om den och jordmånen räcker nog inte till…
Ha det gott allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag alla! Här regnar det inte just nu men det är väl en tidsfråga ;) Jag har ett gästrum att leta fram under "hurv" och lite tårtbak att sysselsätta mig med idag. Lika bra att sätta fart!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon på er!
I dag är det sol! Härligt 
Härlig syrenhäck du har Wolfheike!
Härlig resa på torsdag Frodig! 
I dag skall jag på fotvård men nu vätar kaffet på mig.
Ha en finfin tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej och gomiddag på er alla!!
Härlig syrenhäck wolfheike,, känner nästan doften ända hit,,,
Härligt att få släppa ut nomadsjälen på resa frodig! Låter spännande.
Skönt med semester Gunilla, själv har jag några veckor kvar att jobba.
Fotvård låter finfint det med Indiania,,, *vippar på tårna*
Ha det gott!