healing önskas till Eddie
vår katt Eddie är en katt som älskar att att mjaua och då menar jag älskar :) men ibland hör jag att hans mjau låter nästen ångestladdat. som vissa gånger när han ska på lådan eller inte hittar ro till att kunna sova. igår höll han på länge innan han slutligen hittade ro i en gekåskasse :) den var helt öppen så det var ingen som helst fara för honom och vi satt jämte honom min man och jag.
någon som kan se vad som fattas honom?
Linda
Jag skickar healing till Eddie om en liten stund. Men du ska nog ta honom till en veterinär också för att kolla upp honom.
tack snälla!
kunde du se något hos honom?
Jag skickar healing till Eddie 20:00 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Jag skickar till din vän i omgångar ikväll.
Men jag rekommenderar också att ni låter veterinären undersöka honom. Det kan vara problem med urinkristaller, tarmar eller annat och som gör honom rastlös när han ska sova också. Det låter som att han bär på en otrygghetskänsla - kan bero på hur han mår fysiskt, men kan också vara en otrygghet han känner rent 'psykologiskt' av något skäl.
Beror det på något fysiskt, så är det bra om han kan få hjälp med det snarast möjligt, så att han kan känna sig lugn igen.
Lycka till med er Vän! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
kan ju säga att Eddie sov som en stock hela kvällen igår. idag är han kelig och sover gott. verkar vara lugnare i sinnet :) Tack alla!
Vad skönt, Tantargbiggan! Nu håller vi tummarna att det fortsätter just så! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing