Healing önskas!
Det känns som att jag håller på att bli sjuk, ont i mage och leder. Skulle va härligt om någon kunde skicka mig healing så fort det går ikväll. Jag är nog vaken ett par timmar till, men tar gärna emot under natten (jag vaknar runt 10-12 så är det någon morgonpigg så tar jag gärna emot i sömnen, jag har alltid såna hemska mardrömmar och halvvakna tillstånd med svår förvirring till följd).
Kram!
Har skickat till dig nu och hoppas fler kan hjälpa till under dagen. Var rädd om dig och ta hand om din kropp.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#1 Jag låg och sov under tiden du skickade och måste säga att kvaliteten på min sömn var markant bättre! Inga mardrömmar och jag vaknade utvilad och pigg.Ledvärken är borta. Tack!
#0 Om du har möjlighet att sitta eller ligga i lugn och ro klockan 22.oo i kväll, så skickar jag då.
#3 Ja varför inte! Skogshumblan gjorde ett jättebra jobb, men det skulle vara skönt att ta emot lite till i varje fall! Lite balsam för själen skadar aldrig :)
Jag skickar också healingbubblor 22:00 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Så bra att det funkar! Om jag är vaken skickar jag också vid 22.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag kan också skicka 22:00
Tack så hemskt mycket alla för er healing! Jag sov underbart och har inga sjukdomssymptom mer!
Kram!