Healing iFokus

Healing

Läst 475 ggr
Skogshumblan
0

God morgon söndag 24 juni.

God morgon finingar! Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga. Här är mulet ute men det går att leva idag ändå;) Måste få skryta lite, min dotter är inne på tredje dagen som blöjfri och hon är så duktig! Hon säger själv till när det där dags. Ingen potta utan hon försöker komma upp på toan själv. Jag är så tacksam & impad över min lilla trollunge! Hoppas Din dag blir fin:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Skogshumblan och ni som tittar in sen!

Sol här just nu i alla fall.

Måste handla idag.

Blir en lugn dag hoppas jag!

frodig
0

Godmorgon på er Skogshumblan och Chakra Glad!

#0 Håller med dig att det går att leva trots regnet, och ha en bra dag. Kul att dottern verkar redo för toa/potta nu när du tänkte att det var dags.

Och du Chakra, du har verkligen massor av blommor hemma hos dig, och vi får se. Härligt!

Idag ska jag tänka igenom och lägga fram utrustningen jag ska ha med på en resa som startar på torsdag till veckan. Måndag till onsdag har jag annat för mig så nu gäller det att använda hjärnan medans den vill vara med mig i packningsbestyren Kyss.

En fin söndag önskar jag er alla!

majlar
0

Goder morgon alla.

Skogshumlan. Vad gulliga dom är när dom sitter där på pottan och väntar på att det ska hända, och man blir så stolt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Fin bild Chakra

[Chakra]
1

#2, 3

Tack, har många blommor och skulle dragit ner lite, för jag är inte hemma hela sommarenGladÄr ju så svårt att låta bli…

[GunillaF]
0

God morgon!

Härligt när de blir blöjfria Skogshumblan!

Tjusig Dalia Chakra!

Lycka till med packningen Frodig!

Majlar och alla andra healers; Ha en riktigt bra Söndag!Glad

Andina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Vad mysigt, Skogis, potträningen ger resultat! Kan tro att både mamma och lilltjejen mäkta stolta nu!

Vilken vacker bild, Chakra! Ljuvliga blommor!

Lycka till med alla bestyr, Frodig, du kan va' glad som har hjärnan med dig, du! En annan har oftast hjärnan emot mig… Flört

Det är vilodag idag! Så se till att vila upp er från Midsommarens bravader och inför veckans arbete eller semester! Jag tar min påtår och sätter mig en stund för att ta in dagen! Ha en fin söndag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing