Healing iFokus

Healing

Läst 471 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 23:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner på oss även idag. Det är perfekt väder för midsommarfirande!

Hade ni trevligt igår? Jag hade besök ända fram på småtimmarna så idag blev det sent innan jag kom upp ur sängen.

Nu blir det frukost på altan.

Ha en bra midsommardag!Glad

[Chakra]
1

God Förmiddag!

Har varit uppe länge, så hos mig är det elvakaffe med tårta.

Det var en fin Midsommarafton igår.
Njuter av första semesterdagen…Glad

#0 Vacker bild! Där vill jag gå in…

[GunillaF]
1

#1 Ja, visst blir man sugen att gå in där och kika!Skrattande

Jag tycker din tårta ser så god ut att jag smygsmakar en bit!Flört

Andina
1

Go'Eftermiddag allihop! Jag hoppas ni har en fortsatt skön midsommarhelg!

Här var det lugnt och fridfrullt. Men sent blev det - jag satt ute nästan hela natten, det var en så'n där härligt magisk natt! Invirad i en filt njöt jag och kunde inte gå in förrän ögonlocken föll ihop fram emot morgonkvisten.

En väldigt vacker port - den skulle jag gärna ha här hemma. Mitt i naturen som entré till ett Magiskt rum i Naturen!

Tårtan skulle jag glupskt sluka innan någon annan han med… Skrattande

Tack för bilderna! Ögonfägring och smaklökstriggande!

Ha det så gott idag allihop! Glad

(Ni som söker nya makar/makor - ni minns väl vem ni drömde om inatt?)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
1

#3 Ja, just det ja!!! Jag veeet att jag drömde om en man, men vem var det. Måste ta mig en funderare.

Om det är den jag tycker mig ana att det var så lär det förbli just en dröm!Flört

Minns iaf att vi var ute och åkte helikopter.

Andina
1

#4 - Aha… E-type!!! SkrattandeTungan uteFlörtMen, man ska aldrig säga aldrig - mången gång har människan förvånats stort…! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
1

#3 Blommorna låg under kudden, men minns inte vad jag drömde. Tog jag fel sorts blommor?Skrattande

[GunillaF]
0

#5 Hahahaha….

majlar
1

God kväll alla. Sitter i utetältet och regnet smattrar behagligt på taket. Vilar ut efter en trevlig midsommar, med nära och kära. Ha en fortsatt fin kväll, och vsr rädda om varann

frodig
0

Gokväll på er!

Tack förfina bilder, en frestande port, nog blir man sugen på att gå in där - Porten till det Nya. Och tårtan ser lika frestande ut, precis sån sort som jag kan äta tror jag visst att det är.

Jag blev också sittande ute efter att ha cyklat hem vid midnatt igår, det var en sån härlig känsla där ute. Jag plockade ingen bukett, för jag ärändå så dålig på att minnas mina drömmar. Prinsen får visa sig på nått annat vis för mig Flört, han går nog och bidar sin tid ute i skogarna bara.

Det har regnat en stund här också idag, smatter på tältduken Majlar kan ju vara helmysigt om man bara håller sig torr.

Ha en go kväll nu allesammans. Jag ska titta på fotboll, Spanien-Frankrike.

Här är det Midsommar i hagen Glad

Indiania
1

Godkväll alla!

Nu regnar det men vad gör det i går var det sol och värme så vi kunde sitta ute och fira när barnen med respektive var här.

Vilka fina bilder ni visar! Frodig så gulligt med kalvarna i hagen!

Ha en fin fortsättning på kvällen! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "