Goda tankar önskas.
Min sits jobbmässigt tär. Har sökt jobb och längtar ihjäl mig efter en fast anställning. Inte minst då min son inte får rätt stöd hela sin tid på skola & fritids utan att jag har fast jobb. Jag börjar misströsta inför hösten. Skulle era tankar hjälpa vore jag tacksam för minsta lilla! Jag vill verkligen inte vara arbetslös & springvikarie utan fasta tider mer!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Självklart sänder jag dig goda tankar! Det löser sig ska du se!
Så klart att jag skickar dig goda och positiva tankar!
Nu håller vi tummarna!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Gunilla & Indiania Ja efter 2 år som springvikarie och föräldraledighet hoppas jag att det är min tur nu:)
/ Skogshumblan
#3 Tack universum för att jag fick den tjänst jag ville ha"!
En bra affirmation 
tankarna gå till dig, jag hoppas och ber för att det ska ösa sig för dig.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Sänder dig stärkande tankar. Kram
Tack alla och bra affirmation Gunilla, den ska jag jobba i!
/ Skogshumblan
Jag hänger på med tankarna Skogis!
Tack Gilla!
/ Skogshumblan
Jag hänger med här och önskar dig lycka till med jobb. Förstår verkligen att det vore skönt med en fast arbetsplats nu.
Och som det skrivit innan i tråden. man kan affirmera att man redan har den
Sänder goda tankar! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Tack Chakra & carlo.
/ Skogshumblan
Jag har bett om en uppkoppling till dig nu Skogshumblan, så kommer jag att sända ljus och tillförsikt till dig lite då och då under dagen.
Det kommer att ordna sig, vi tröstar dig så länge
, och imorgon startar ju den Nya Början enligt Inkatraditionen
.
Andas djupt och lugnt, och andas in kraften och energin som strömmar emot dig
.
Här kommer det mjuka hoppafulla tankekramar från mig till dig
skogshumblan
.
Åh godingar! Idag känns det inte alls så hopplöst. Har kört Gunillas Affirmationstips och suger åt mig alla goa tankar & känslor ni langar. Tror det kommer dimpa ner något trevligt snart. Om inte annat kommer min man hem i morgon och hans famn är sällan fel att krypa upp i när live är trögt;) Varma tack för att ni finns & vill hjälpa-kramar!
/ Skogshumblan
Skogis, även jag ska tala med Andevärlden och be dem leda dig till det jobb som du vill ha! Alla stärkande och affirmerande tankebubblor skickar jag till dig! Och så håller jag tummarna för att ditt nya jobb blir ledigt för dig väldigt snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina. Fick svar idag på de tjänster jag sökt, som jag anat blev det inget denna gång. Känns surt och jag är lite deppig men det är bara idag. Sen tar jag nya tag och innerst inne litar jag på att det ordnar sig på bästa sätt. Tusen tack för er omtanke! *kramar*
/ Skogshumblan
Jag tycker vi ställer in siktet på ett trevligt och bra jobb nån gång efter semestern
, så kan du vara ledig i lugn och ro med familjen nu Skogis.
Hihi, ja eller så kan jag lära mig vänta, tålamod är en dygd har jag hört.
/ Skogshumblan
jag har också hört det nånstans
Skogis, när rätt jobb dyker upp, då vet du detta. Då känner du in i ditt hjärta att detta är 100 procent rätt för dig. Och då får du det. Det kommer!
Det är inte så lätt att vara tålmodig alla gånger. Men ibland får man tänka på sammanhang och processer. Kanske processen inte är färdig än och det är därför som Ditt jobb inte visar sig. Ännu.

Gilla, ja lite så får man nog tänka. :) Nu ska jag ha semester. Maken är hemkommen & i morgon är det första lediga dagen hela familjen har. Andra veckan i augusti känns långt bort. Tills dess ska vi röja upp hemma, renovera, försöka få dotera blöjfri, fira en hop med nära & kära som fyller år och så bara njuta av livet mellan varven.
/ Skogshumblan