Kommunicera med djur
Fick tips från en på övernaturligt att skriva här på healing. Någon som vet någon som kan kommunicera med djur? Jag är uppen för distans kommunicering. Har en liten kisse som jag skulle vilja ha kontakt med och förklara saker och ting. Tips mottages!!
Välkommen probiotica.
Lägg in en bild på din katt så får vi se om det kikar in någon som läser av/talar med din katt.
Du kan även titta i "länkarkivet" Där finns ett par Länkar till djurkommunikatörer.
Annledningen varför jag är intresserad av kommunicering med min kisse är för att han skall få flytta med mig till min Sambo och han har en hund.
Dessa två har aldrig träffats, kissen som heter Måns är inte så förtjust i varken hundar katter eller barn då springer han helst och gömmer sig.
Grejjen är att jag vill inte att han skall känna att han skall behöva gömma sig resten av livet förvisso det är säkert en vane sak men iaf.
Finns det något annat sätt jag kan göra för att få honom att trivas i vårat hm fast det bor ett till djur där.
Nu har inte flytten skett änmen den kommer att bli i sommar.
Just nu bor han i stugan med mina föräldrar, det finns en svart katt som brukar ströva omkring i stugomrdet och då han ser den rusar han in i huset och gömmer sig.
Köpte även en kattunge för ett år sen men det gick inte heller. Kattungen ville leka men det VILLE INTE måns. Till slut fick min kusin ta över kattungen då den blev för under stimulerad.
Ja mkt text blev det nu=)
Hoppas någon kan ge mig tips eller med hjälp kommunicering.
Jag lägger ut en bild på honom.
Jag skulle råda dig att låta katten och hunden sköta "träffen" på sitt sätt.
De kommer att närma sig så sakteliga. Se bara till att katten kan hoppa upp på något om hunden blir för närgången.
När jag köpte min hund så hade jag redan en katt sedan flera år. Katten försvann till nedervåningen i mitt hus när jag kom hem med hunden. Katten vägrade komma upp till köket för att äta osv. Jag bar ner både kattmat, vatten och kattlådan. Katten var nyfiken på hunden och för varje dag kom katten längre och längre upp i trappen och liksom kikade på hunden. Till sist var den uppe och de stog och nosade på varandra.
Kan tillägga att de var sedan de bästa vänner. Låg tillsammans och sov. Busade med varandra osv.
Lycka till md ihopflytten!
han är arg och healing behövs han gillar verkligen inte sig själv just nu det är en bestämd herre. hur har han levt tidigare? jag får till mig att han blivit illa behandlad tidigare i livet. När mår din katt som bäst? gör mer av det! och healing. Jag skulle också fylla på med lite näring och mineraler. Mitt råd är gå från det och se hur och i vilken riktning din katt utvecklas. 
Lycka Till!