18:e Juni-måndag
Godmorgon i tråden!
Hoppas på att solens strålar ska hitta ner till backen i dag. Saknar dem. Fick en liten glimt på sena eftermiddagen igår, innan regnet kom igen.
Ska iväg och kludda av mig idag. Det är så fantastiskt renande att leka med färgerna och försöka lista ut vad det är som vill ta sig fram.
God morgon rore. God morgon alla andra healers som kikar in idag!
Vilken härlig o rofylld bild!
Solen strålar på oss i Västernorrland idag. Fantastiskt!
Näpp, nu måste jag ila iväg.
Ha en riktigt bra dag!
God morgon rore, Gunilla & alla andra som kikar förbi :) Kludda av sig låter härligt rore! Hoppas du får en skön stund med kluddandet. Gunilla, ila försiktigt;) Själv är jag gräsänka denna vecka. Ska bli spännande för det har jag inte varit sen vi blev fyra i familjen. Ska börja veckan med att få "skatboet" åtgärdat. Sen får dagen bli som den vill, har lite att göra men å andra sidan ingen gör det åt mig så sedär stressa? :) Ha en alla tiders dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon!
Än så länge är det sol ute och ska nog vara rätt hyfsat idag. Tur det för prognosen för resten av veckan såg ju ut sådär…
Dagen bjuder på (redan avklarad) träning, avlivning av sjuk hamster.. och begravning
, lite Bodybalanceträning och förmodligen tennis med lilltjejen.
Må så gott alla goa!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon i det fina vädret. Skulle just dricka min första kopp kaffe då jag kom på att jag kikar in här först. I dag ledig så då blir det till att va ute och skina i kapp med solen. Ha en bra Måndag
Godmorgon alla!
Nu har min gotlandsväninna åkt iväg men vi hade mysiga dagar tillsammans.
På lördag var vi till Karlstad på invigningen av Lars Lerins musèet, det skulle du gillat Rore han målar fantastiska akvareller!
Fina bilder ni bjuder på Rore och Chakra
Jag skickar med en bild på Oscar som trivdes i gästsängen.
Ha en fin start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla . Oj vilken helg. Studentfölje och släkt och vänner gick i ett. Vilken lycka att få se alla fina nybakade och lyckliga studenter i sina vita klänningar och tjusiga grabbar i kostymer, för att inte tala om lördagen då det var bal och alla klänningarna som glittrade i solen. Jag önskar mitt barnbarn Eric och alla andra lycka till med jobb och fortsatta outrönade liv som ligger framför dom.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon allihopa!
Det där "kluddandet" Rore, påminner mig om när jag hade förmånen att få bildterapi.
I ett och ett halv år gick jag regelbundet till en äldre kvinna som var bildterapeut. Det var under perioden när min hjärna inte orkade formulera sig och hålla tråden. Jag var så trött på att prata, så att få stå där och måla och låta färger och former formulera mig det var verkligen en lisa för själen
.
Ha en fin dag allesammans
!
Ops, nu drar tanken iväg här. Är Oscar en resvan katt Indiania, brukar han följa med? Nu väcks mina funderingar, skulle jag kunna ha en katt som Reskamrat tro
, jag ska ju ut och röra på mig en del?
Nej, jag bara skämtar, fast ändå
, det skule ju vara spännande 
#8 Tycker det är så intressant med bildterapi. Skaffade Kristina Wennergrens stora bok för några år sedan. Har du den?
Jag kluddar lite här hemma ibland. Älskar färg och form.
#0 Förstår din känsla, rore!
#6 Han passar bra där Oscar!
Fin!
Go'Eftermiddag allihop!
Tack för alla härliga bilder!
Här har det varit Huset fullt av folk (det krävs inte många förrän kojan är fylld…) i nästan en vecka nu - men nu återstår bara två st som åker hem imorgon kväll. Så har inte kunnat titta in här speciellt mycket. Och nu snabbläser jag - innan jag blir avbruten igen… 
Men vill önska er alla en härlig start på denna nya vecka!
Måleri, teckna, kludda - är terapi! Härligt - jag längtar efter att hoppa på så'na sysslor igen. Köpte en ritplatta till datorn också - men har inte hunnit öva på den särskilt mycket ännu heller. Men det kommer väl - hoppas jag!
HareGodis på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja hallå allihopa! 
Idag har jag jobbat från 7:30- 14:00
Är så trött nu och känner mig energilös, men känner mig ändå glad- älskade mitt jobb. 
När jag kom hem så rastade jag min ängel Frej och nu gosade jag lite med honom, det var nästan som om han ville ge mig healing. Han la sig bredvid mig och började "gnugga" huvudet mot min arm 
Nu ska jag nog meditera lite för att fylla på "batterierna", ha det så bra healers! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
#12 Boken ser du här nedan, och den är tjock och otroligt innehållsrik. Författaren är ju bildterapeut bland annat.
Där står förslag på hur man kan tyda bilder och symboler, och det finns många teckningar med i boken som de som gått i terapin målat.
Där står också siffrors och färgers betydelse, och hur boken kan användas i personlig utveckling.
Tittar i den ibland när det är stillestånd i min hjärna!
Kommer tilll många bra insikter.
#14 Gissa vem som har den boken? Måste erkänna att jag mest bläddrat lite i den 
#15 Jag köpte den när den kostade mycket pengar. Priset är sänkt otroligt mycket nu
Det är ett riktigt bildtolkningslexikon, så titta du lite till
Klart du har den Indiania, har förstått att du är en riktig boksamlare
.
Tack för bilden Chakra, nu kommer jag känna igen den om den dyker upp i ögonvrån nånstans.
Kul med en sån bok. Den verkar ju gedigen och användbar. Och spännande att den tar upp färger och siffror också. Jag leker ofta med siffrorna och deras betydelser och inneboende kraft.
#18 Ja du har så rätt Frodig, här finns det böcker! 
Den boken har jag också - jag tycker den är helhärlig! Så mycket inspiration och vinklingar på hur man kan se på bilder!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing