Healing iFokus

Healing

Läst 544 ggr
[Chakra]
0

Godmorgon 20 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är bara några dagar kvar till MidsommarGlad
Fin dag på er!

[GunillaF]
0

God morgon Chakra och alla andra healers!

Midsommar om ett par dagar och kallt. Jag önskar värme till oss alla nu! Hos mig är det bara 8 grader nu på morgonen!

Ha en bra dag!Glad

nicke56
0

God morgon Gunilla och Chakra! Solen börjar faktiskt att visa sig, så det kanske blir en solig dag, det vore ju inte helt fel. I väg på jobbet om en stund och jobba ett kortpass. Ha en bra OnsdagGlad

Farwuq
0

+16,6°C och ömsom lite moln och ömsom lite sol.

Idag är det årets längsta dag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[rore]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon i tråden!

Något svalt i luften med blå himmel och so,l är det ännu så länge. *härligt*

En ny dag som väntar på att få komma oss till mötes. Få se vad den vill ge.

Skogshumblan
0

God morgon! Här skiner solen för första dagen på länge. Barnen och jag tar ännu en dag med lojhet. Hoppas ni andra får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Solen skiner och det känns bra!

#4 Rore vilket underbart fönster, vart är det taget?

Ha en fin dag alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

#6 Indiania!

Det är min kompis sommarstuge uthus,, Tyckte det var så himla charmigt så jag kunde inte låta bli att knäppa.Glad

Indiania
0

#7 Jaa, det var ett mysigt fönster. så klart du ville ha en bild på det, inte många som har så fina fönster på uthuset!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
0

#4 Urtjusigt fönster! Och kontrasten mot rödfärgen…

Skogshumblan
0

Ja verkligen urläckert!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon alla. Här är det inte sol, men lite varmare 16 grader. Vi får gnugga händerna och vända dom uppåt så kommer nog värmen snart.

Håller med om charmigt fönster. Kanske man skulle kludda på lite fina färger på fönstrena, undrar om grannarna skulle härma efter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
0

Kyss godmorgon på er!

Uppehåll, i hjärtat solstrålar, frukost på gång, cykeltur lika så, tar mig till släkting för att vara flytthjälp och organisatör, träningen får vila, imorgon bitti kl 4.30 celebrerar inkafolket - och kanske jag

Den Nya Solen, Den Nya Början Kyss

"Då kommer vi att kunna gå in i en djupare läkning och medvetenhet av oss själva".

http://www.inspirelife.se/http:/www.inspirelife.se/inkaprofetian

Andina
0

Go'Förmiddag allihop!

Och tack för somriga bilder! Och jag håller med - vilket härligt fönster till uthuset! Charming!

Solen värmer upp luften här idag, nu har vi ca 15-16 grader i skuggan, som väntas stiga till 21 grader idag. Högsommar!

Är jag vaken imorgon bitti vid 04.30 - då ansluter jag nog till inkafolkets celebrering! Och visst har de en härlig inställning; "bara någon är medveten så väcks de andra upp också. Vi är kopplade till varandra" (fr länken vi fick av dig, Frodig).

Ha en fin dag allihop! Den längsta av de alla under detta år! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

precis Andina, det tål att upprepas igen och igen Skrattande

"bara någon är medveten så väcks de andra upp också. Vi är kopplade till varandra"