God morgon 19/6
God morgon alla som har vaknat!
Här har det regnat i natt, bara 11 grader, känns inge vidare med tanke på att det är den 19 juni. Hoppas att det blir varmare till midsommar. Ha en bra Tisdag vad ni än tänker göra
God morgon allihopa!
Har sovit lite i natt och är lite trött. Ska snart åka till jobbet.
Ha en fin dag healers! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
God morgon alla! Regn och blåst här, inget vidare men så är det. Hoppas ni får en skön dag alla, trots vädret.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon Nicke56, Gunila och Carlo.
Här har det också regnat, får se hur resten av dagen blir.
Ha en fin dag allihopa
God morgon alla. Här är det sol och moln och regn och jaa, den veligaste sommar jag kan komma ihåg på långa tider.
Ska be vädergudarna att bestämma sig för vackert väder till midsommar, då ska vi gratta äldsta tösen som fyller "40". Vart tog tiden vägen…..
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Godmorgon på er!
Vädret ja
, äsch jag lämnar det.
Fina bilder Gunilla och Majlar. Jag älskar verkligen lupiner, dom är så generösa och vackra.
Och du Gunilla vad är det för sötknoppar som växer på din blomma, buske, träd?
#7 jag är inte riktigt säker på vad det är. Knäppte bilden på Kreta i fjol. Jag tycker det ser ut som fikon, men vet som sagt inte.
Jo det kan nog stämma, för jag tänkte på fikon när jag såg bilden, men trodde att det kanske var nått du hade i ditt fönster hemma.
Vi säger fikon om ingen protesterar!
Godförmiddag på er!
I går regn och i dag sol ja det är en skiftande väderlek.Kom att tänka på att väderlek är ett passande ord, vädret leker med oss!
Fina bilder, tack för dom
Sitter här med kaffemuggen och hoppas jag skall piggna till!
Ha en skön tisdag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det har varit en fantastisk dag, med starka energier i omlopp! Härligt när vädrets makter leker med oss, tycker jag. Ha en fin kväll, alla helare! :)