God morgon! Ja här väntas nog regn i dag för det är ganska mulet, men va gör det mig för jag ska jobba. För er som är ledig önskar jag ju så klart sol, vi får väl se vad det blir för väder. Hur som helst så ha en riktigt trevlig Söndag
Hej hej.
Här blir det trädgårdsarbete och en skogspromenix idag.
Hoppas ni alla får en fin söndag.
Kram
Haha Chakra, öppet fönster ja, och morgonpigg är du dessutom - 5.57
!!
Godmorgon på dig, Nicke och Dandamimm, och alla andra som tittar in här senare!
Trädgårdsarbete är inte just att tänka på här nu. Drack morgonkaffet ute under ett uppehåll, och lyckades klippa bort en hel drös med svarta bladlöss på schersminen. Och så fångade jag några droppar på bild
God morgon Chakra, Nicke, Danda, Frodig och andra som ev tittar in!
Vilka sköna bilder ni bjuder på Chakra och Frodig. Sommarvackra!
Fönstren kan jag inte ha öppna ännu p.ga pollen som virvlar in, men jag brukade alltid ha fönster och dörrar öppna så fort vädret medgav förr.
Solen tittar fram och vi människor och växtlighet gläds.
Ha en bra Söndag alla healers!

God middag alla här inne!
Här vräker det ner….och jag som glömde ta in stolsdynorna igår. Nåja man får väl se det som att de blir tvättade. 
Katterna och jag håller oss inne och tar en lugn dag.
Ha det bra allihopa!
God eftermiddag! Vackra bilder!
Jag undrar om någon har haft sol i 4 dagar i rad sedan juni, inte jag i varje fall
Jag tycker faktist väldigt synd om de som har semester denna kalla månad. Här har det blåst hela månaden.
Det ska bli intressant att se hur det blir till midsommar.
Önskar er en god fortsättning på dagen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kväll alla, ljuvliga bilder ni har! Älskar ju fjärilar och den här ovan är ju bara ljuvlig!
Har hållt igång hela dagen med att fixa mat åt ett gäng barn som tränat hos oss i vår judo/ jujutsuklubb under våren.
Går in i sista veckan innan semestern, är pirrig för nu börjar det dra ihop sig för att bli kallad till eventuell anställningsintrevju om de jobb jag sökt. Tur att jag har fullt upp denna vecka så jag inte hinner sitta och stressa upp mig så över det
Jag upptäckte igår att det finns ¨många fina meditationer att ladda och köpa ner via itunenes, synd att jag var så seg att upptäcka det.
Ha en fortsatt skön kväll alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#4,5,7,8,9 Tack
, och nu har det varit uppehåll här och sol faktiskt, i fem timmar, hör och häpna! Jag har suttit i grannens trädgård och surrat och druckit kaffe, så mysigt så.
Känner igen det där med regntvättade stolsdynor Smilax.
Hoppas du fått din promenad nu Rore
, och Skogshumblan du verkar ju ha fått din promenad på annat sätt ja.
Jag önskar er en go kväll alla healers. Nu blir det snart fotboll här igen.
JA du Frodig, visst fick jag min promenad,, och utan regn också
solen glimtade fram emellanåt också
Låter som du fick en riktigt mys eftermiddag också