Healing iFokus

Healing

Etikett: energier
Läst 3536 ggr
sajjo
0

Vad försöker de säga mig?

Hej! Jag har haft en trast (tror det är en björktrast) som varit och hälsa på hos mig när jag druckit mitt morgonkaffe en tid och nu har jag inte sett till den på över en vecka och idag dök det upp en nyckelpiga på mitt balkongbord när jag satt ute. Det konstiga med denna nyckelpiga var att den var gick runt runt på bordskanten och sen när jag gick ut nån timme senare var den fortfarande kvar, men den gången vände den på samma ställe och gick alltså fram och tillbaka. Jag satt nog ute en 10 min iaf och den gick fram och tillbaka hela tiden.

Känns som det är nån som försöker säga mig nånting men jag kan inte riktigt klura ut vad det kan vara?!

szirius
2

Man brukar säga att nyckelpigor har budskapet att någon tänker på dig med kärlekGlad.

Ur solögas bok:

Texten ur solögas bok är bortmodererad p.ga. upphovsrätten. Förlaget tycker inte om att vi lägger ut texterna/ Sajtvärden

frodig
1

Hej Sajjo!

Precis som Szirius säger har jag också uppfattat det som att nyckelpigor kan komma med budskap till oss.

För mig har det varit så att det har varit någon nära anhörig som genom nyckelpigan gjort mig uppmärksam på något, alltid förmedlat med stor kärlek.

Den här bilden får jag när jag läser om dina djurmöten.

Kan det vara så att "din" björktrast blivit tagen av någon rovfågel t.ex. Eftersom den fått kontakt med dig kanske den vill be dig om hjälp genom nyckelpigan. Det skulle kanske kännas bra för dig att fokusera med värme och kärlek på björktrasten, vart än den befinner sig, så att den kan vara i ljuset må bra.

Och även om nyckelpigan inte är budbärare när det gäller just det här kan man ändå sända den goda och tacksamma tankar för att den finns och är till glädje för oss.

Kanske, kanske inte, är det jag skriver till nytta för dig Sajjo Glad. Hur som helst, jag önskar dig varma och fina djurmöten framöver.