Healing iFokus

Healing

Läst 851 ggr
smilax
0

Önskar healing

Har varit hemma från jobbet idag för kroppen tog slut igen. Yrsel, illamående och darrig i hela kroppen. Vet att detta händer med min kropp då och då och det går över efter en eller två dagar. Men nu ska vi ha skolavslutning i morgon och jag bara måste vara där. En fröken kan inte vara borta när sexåringarna har sin första skolavslutning.

Skulle bli så glad om ni vill skicka lite healing till min kropp och själ som tar stryk då och då, så jag orkar med morgondagen.

Tack så hemskt mycket till alla goa healers som finns här inne! Ni är underbara!Glad

Andina
0

Jag skickar så gott jag kan! Men jag kommer inte att kunna skicka förrän fram emot natten - fast då sover du förhoppningsvis och kan ta emot healingen ännu bättre! :)

Självklart ska Fröken vara med på skolavslutningen imorgon! Det får vi hjälpas åt att fixa och beställa från "Högre Makter".

Krya på dig nu! Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Sänder dig massor av kärlek och energi. Kram

[GunillaF]
0

Jag skickar lite senare i kväll. Så klart du ska på skolavslutningen!Kyss

smilax
0

Ni är så gulliga! Tack!

frodig
0

Jag skickar strax med en önskan att du ska orka med skolavslutningen i morgon och ha glädje av den.

Jag hoppas du kan vila lite extra sen, efter imorgon Smilax.

Lycka till imorgon!

smilax
6

Tack alla!

Mådde bättre idag och klarade av skolavslutningen galant :-). Vi klarade oss till och med ifrån regn. Har vilat i eftermiddag och det behövdes verkligen.

frodig
0

Ja, så bra att du fick till skolavslutningen, och utan regn dessutom Glad. Kanske kan du lägga in lite mera vila i ditt alldeles privata schema dom närmasta dagarna.

Ta hand om dig nu Glad!

[GunillaF]
0

#6 Jag gläds med dig!Glad

majlar
0

Va härligt att höra.