13:e juni- onsdag
Godmorgon i blöt vädret.
Behagliga grader ute om än aningen för mulet, kan jag tycka då. Ledig dag och det sitter inte helt fel
Kaffet är upphällt och avnjuts här framför skärmen.
Ha en fin och givande dag.
Pssst!
"Det kan vara så här:
att det du hör, inte är det samma som egentligen sägs.
Och det som sägs, behöver inte vara det samma som du hör!"
God morgon alla!
Hallå sköna Rore, du har alltid så intressanta och vackra foton, är de från där du bor? Vad är det för konstigt träd?
Solen sken när jag klev upp, nu är det mulet.Jag hoppas det inte blir regn för idag tänker jag rensa i trädgården.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Rore, Christine och alla andra som kikar in.
Härliga bilder!
Visst är det så som du skriver Rore. Det vi hör är en tolkningsfråga.
Solen skiner från en änu klarblå himmel. Skönt med lite värme igen.
Nu iväg till jobbet. Ha en riktigt bra dag!
Hallå där Cristine! Kortet är tagit i Eriksberg i Uppsala,, och jag tror kanske att det var en ek, men är inte helt säker
Det togs lite tidigare i våras.

God morgon!
Igår kväll visade sig sommaren från sin bättre sida, det klarnade upp och var helt ljuvligt på kvällspromenaden. Inte jättevarmt, men ljuvligt
.
Känner en glädje i bröstet idag, inget särkskilt inplanerat mer än mitt lunchzumbapass. Spännande att se vad dagen bjuder på!
Må så godis och tack för fin bild och kloka ord Rore!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er
!
Hm, håller med, konstigt träd. Men spännande bilder båda två.
Och bra påminnelse Rore, om orden vi hör och ser och tolkar. Ibland glömmer vi också att fråga hur det var menat, eller glömmer att komma ihåg att vi kan uppfatta saker på olika sätt, att vi har flera val.
Ha det gott idag alla
. Här är grådisigt, och jag hoppas också slippa regn.
De där låter härligt Elpida. Ha nu en extrafin dag
!
Godmorgon! Jag är ny här och ser fram emot att spendera lite tid med er framöver ;) Ha en kalasdag!
#6 Välkommen!
God morgon alla. Här lyser solen med sin frånvaro. Hoppas den tittar fram. Det är stort behov här av lite energi.
Härliga bilder som vanligt.
Välkommen säger jag också till md(am)
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon! I dag blev jag glad då solen lyste in genom fönstret, det har inte varit så många dagar med sol, så den är så välkommen. Ha en bra dag alla och njut ordentligt
Godmorgon på er alla!
Här är en som sovit gott och länge! I går kväll bakade jag matmuffins och en mjuk kaka, tycker om att greja lite på kvällarna.
#0Vilken underbar bild Rore och dina ord säger så mycket, det är lätt att tolka fel!
#2 Spännande bild från dig också Cristine,härliga färger.
#6 Välkommen till oss md(am)!
Solen lyser med sin frånvaro här också i dag! Nu blommar rhodedenron här hemma.
Ha en härlig onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Middag allihop!
Här har det lovats regn hela da'n - men solen strålar och det är sommar! :)
Har haft knök på datorn hela da'n o bara kommit in lite då och då - så skriver en kort hälsning innan datorn knölar till det igen: Önskar er alla en fin och mysig dag!
Underbara bilder som jag tackar för! Go'a och tänkvärda ord hann jag läsa också. Tack!
Nu drar MeditationsGurun igång också… suck…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#11 Vad hade du för gott i matmuffinsen, Indiania? Pizzabullar har jag gjort, men inte matmuffins.
#7 och #11
Tack så mycket 
Jag önskar dig också välkommen hit md(am)
!
#17 Det gick alldeles utmärkt det Majlar! Fina hortensia du visar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#16 Tack :)