GodMorgon 12 juni
God morgon frodig och alla andra som tittar in.
I dag blev det två morgontrådar, men jag flyttade över mitt till denna.
Härlig grönska frodig!
Tisdag och nya tag. Hoppas ni fått en god natts sömn och vaknar pigga och allerta.
Solen lyser med sin frånvaro i dag också, men den som väntar på något gott..
Ha en bra dag alla healers.

God morgon frodig och alla som tittar in!
Härligt med god sömn, själv har jag vaknat till en par gånger och trott att jag skulle upp.
Oavsett väder så önskar jag er en riktigt fin dag
Godmorgon Gunilla.
och jag som försökte göra detsamma, men nu har du fixat det, va bra
.
Jag gillar din husvägg där Gunilla, mitt hjärta blir extra varmt av timmerhus, och blommorna, precis så där som känns så genuint. Det är väl rötterna i själen som känner igen sig förmodar jag.
Godmorgon Toyan
!
Jag känner igen det där med uppvaknandena, det är jobbigt och tröttande. Kanske ska vi sända varandra en healingönskan om god sömn några kvällar framöver, vad tror du om det?
#2 Jag har perioder när jag vaknar ett par gånger om nätterna, men just nu sover jag som en stock hela natten.
#3 Bilden är från ett fäboställe i Dalarna. Visst är det fint med gamla timmerhus och gammaldags blommor dessutom.
God morgon Gunilla Toyan Frodig och alla ni som kommer efter.
Grått och trist här också men ser inte ut att bli något regn!
Passar på att vila upp mej efter besök, fast jag inte behövde göra något alls, mina gäster gjorde allt. Jag funderar på att bjuda in dem igen, kanske hela juli månad.
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 God morgon Cristine. Kul att se dig!
Jag kommer förbi när jag är i närheten av dig nästa gång. Nu hittar jag ju vägen!

God morgon!
Lite trökväder ute men man börjar väl vänja sig nu. Efter alldeles för få timmar sömn i ett par nätter sov jag som en stock inatt - ljuvligt! Nu ska jag jobba på och sen blir det zumba innan jag kommer hem till familjen!
Fin dag till alla healers!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8 Ljuvliga blommor Elpida! Skönt att du fått sova gott!
God morgon alla. Här är det mulet och grått. Lite som aprilväder faktiskt, ibland sol och en liten stund senare regn och blåst.
Men vad gör väl det, när man kan få njuta av all dess blomfägring som lyser upp ett dystert sinne. Tack alla för så fina bilder.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#9 Tack tack!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er!
Somnade om och drömde en massa, det var faktiskt skönt att vakna 
Vilka tjusiga bilder ni visar.#8 Elpida Akleja är en av mina favoritblommor!
I dag är det mulet men i går kväll satt jag ute i solen och njöt.
Ha en bra dag på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Förmiddag allihop!
Efter en tung-grå morgon har solen spräckt molntäcket nu och det är riktig sommar ute nu. Temperaturen i solen är alldeles perfekt för mig (14 grader i skuggan, men varmare i solen). Så jag kastar mig ut igen med pappisen på axeln för att njuta en stund av solen, innan dagsverket ska tas om hand.
Tack för härliga somriga bilder också!
En fin dag önskar jag er alla - jag hoppas sommaren hittar till er också under dagen nu! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Härligt att du har bra sömn nu Gunilla, och Elpida med, inatt iallafall, och vilka stiliga aklejor.
Besök hela juli låter ju spännande Cristine, lättsamma människor med andra ord
.
Jag har för det mesta noll koll på vad jag drömt under natten, Indiania, men jag förmodar att dom gör nytta iallafall. Det där med att sitta ute på kvällen i sol låter härligt, och gärna sommarvärme då förstås som hos dig Andina. Kommer kanske hit också endera dan. Pappisen är det en papegoja?
Ha en fortsatt god dag allesammans. Nu ska jag äta lunch och sen upp på cykeln, utan regn hoppas jag!
God kväll alla fina.
Hoppas ni haft en fin dag.
Själv har jag haft en tanke i huvudet ett par dagar nu, jag lever min dröm och allt som återstår är några få detaljer. DET kallar jag lyx!
Hoppas ni andra haft en fin dag och att ni också lever er dröm och inte bara drömmer om den.
Kram vänner!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Så fint Skogshumblan att du känner så
. Det är ju verkligen en lycka att känna att man lever som man vill, om än några detaljer kvarstår som ska ändras/förbättras.
Jag känner nog ungefär likadant, är nöjd med mitt liv därför att jag formar det utifrån min starka övertygelse och det jag mår bra av, och känner stor glädje över allt jag har och får.
Visst finns det bitar i mitt liv som oroar mig och som inte känns färdiga, men eftersom jag arbetar med tillförsikt på att ta hand om det som är möjligt steg för steg så kan jag även se på dom med tillförsikt.
Vilken fin känsla du bär på Skogshumblan
, och vill dela med oss! Tack för det och Kram till dig också!
Frodig, så som du skriver känner jag också. så fint uttryckt!
/ Skogshumblan
#15 Skogshumblan och #16 Frodig
Man blir så glad av att läsa era inlägg, vill ge kram till er båda två! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Håller absolut med Indiania!
Tack Indiania och Gunilla. Kram tillbaka.
/ Skogshumblan
Tack Indiania och Gunilla från mig också
, och jag vill vara med i kramkalaset
!
Ni är härliga människor hela bunten här 
#7 Ja det hoppas jag verkligen att du gör.
#14 Två otroligt härliga och lättsamma personer Frodig, en av dem var Gunilla
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja jag förstod det. Kul
!