Kan du hjälpa Attmar?
Mitt första inlägg här och det tillägnar jag till underbara Attmar.
Katthonan Attmar bor på katthem och har svårt för att finna ett nytt hem. Hon har haft problem med magen en längre tid och veterinären har inget svar på vart felet ligger. De har testat med olika kattmat och tagit ett flertal tester.
Attmar är ändå pigg, levnadsglad och otroligt kelig. Jag hoppas att någon vill adoptera henne trots att hennes kattmat i dagsläget kostar väldigt mycket.
Vore jättesnällt om någon kan försöka skicka healing till Attmar!
Om någon kan se hur hon mår, tala till henne eller något annat så vore det också snällt.
Jag ska städa på katthemmet som volontär på lördag. Får se då hur hon mår och hur kattlådan ser ut.
Tack på förhand!
Vad fint av dig att du tänker så gott om den lilla kissen. Jag är ingen djurpratare, men skickar massor av kärlek och energi till din lilla vän. Hoppas på att han får komma till någon djurkär människa, fast så länge han är hos er på djurhemmet och har dig omkring sig, så har han det ju bra.
Kram och lycka till.
Jag skickar så mycket healingkärlek jag kan till den fina Attmar idag! Och ber Högre Makter sända henne någon som är beredd att låta henne flytta in hos sig!
Håller alla tummar för att hon snart har ett tryggt hem och att hon får ordning på sin oroliga mage! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Skickar healingbubblor till Attmar 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
I morgon får jag träffa lill-missan. Hoppas hon mår bättre :)
Kolla lystern i pälsen och jämför hur den ser ut om 2-3 veckor =)
Magen ser inget vidare balanserad ut. Jobbar lite med det över helgen.
Lycka till, hon kommer vara riktigt kelig framöver 
#5 Jag ska hålla koll, tack! :)
Missen var jätteglad och kelig, kanske mer än vanligt ;)
Hon betedde sig som om hon hade fått smak på kattmynta. Otroligt charmig, gullig och pratglad!
Tack alla!
Vad skönt, Nosen, att Attmar kändes positiv och glad idag! Håller tummarna nu för att magproblemen försvinner och att hon får flytta hem till ett nytt och kärleksfullt hem snart!
Lycka till Attmar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#7 Vad trevligt att hon mår så bra nu!
Ska skicka ytterligare en dos glädje ifall det går bra ? 
Hälsningar,
Carlo
#7 Ja, skicka på :D
Hon har bott på katthemmet i flera månader stackarn. Hon har det bra och så men det blir väl långtråkigt i längden kan jag tänka mig. Hoppas hon får flytta snart :)
#10 Då skickar jag en dos kärlek !
Det hoppas jag med, ska passa på att be om att hon får ett bra hem i framtiden med goda ägare 
Hälsningar,
Carlo
#10 Jättesnällt!
Hon behöver verkligen speciella ägare som är beredda att lägga ner pengar på henne. Hennes specialkost kostar en del och det är inte lätt att hitta folk som är beredda att adoptera en huskatt som har hälsoproblem. Någon riktigt godhjärtad person skulle hon behöva :)
Jag kan berätta att i fredags så var det jättenära att hon blev vald. Ett par var helt förälskade i henne och tyckte att det var värt trots hennes problem. Men i sista stund så får mannen syn på en annan katt i rummet bredvid och de väljer den katten i stället. Sååå nära!
#13 Åh vad nära! Hur mycket kostar det att köpa henne? Min kompis vill ha en katt så jag kan ju visa henne Attmar! 
Hälsningar,
Carlo
#14 Det kostar 800 kronor. Då är hon kastrerad, vaccinerad och ID-märkt. Men med Attmar så är de villiga att kanske hjälpa till med kattmaten och så i början, bara någon vill ha henne.
Hon finns på Öbacka Djurhem :)
Skönt hon är pigg och glad,sänder healing i hennes väg.Blir så rörd av bilden och kattmor som jag är hoppas jag tösen får ett bra hem och blir frisk igen.
Synd hon finns så långt bort från mig annars hade hon kunnat flytta in med mig och mina fyra katter och kostnad för maten skulle inte vara några problem.Bara det bästa är vad mina djur får.
Har haft en katthemsfröken som haft tufft i livet men hon gick bort i cancer 8 år gammal.Tycker det är underbart att katthem finns och alla fina människor som gör sitt allt för djuren.
Allt ljus till dig Attmar,vilken go själ du är det syns så tydligt på dig lilla gumman 
Hon är mycket lugnare nu än när jag kollade sist. Betydligt mer harmonisk i sin energi, härligt att se.
Får se om det blev rätt nu med länken.
Jag gjorde en film med Attmar om någon vill se hur charmig hon kan vara :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
nu då..?
Okej provar sista gången om det lyckas
Okej man kan klicka på länken i inlägget ovanför om man vill se :)
Nosen, vilken underbar film du har gjort om lilla Attmar! Vilket härligt Hjärta du har! Det lyser igenom hela filmen.
Och Attmar - ja, jag önskar verkligen att Attmar får sitt permanenta hem snart! Jag önskar att jag själv kunnat ge henne det. Hon känns så lugn och varm och go' - man kan inte tro att hon har problem med magen.
Jag håller alla tummar för att hon snart ska "hitta hem"! Och jag ber alla upptänkliga "högre makter" att hjälpa till med det!
Tack snälla, Nosen! En vacker film som fick mina tårar att trilla utmed kinderna! 
#22 Då har jag lyckats alltså. Jag försöker göra mitt bästa med att göra filmklipp som berör så katterna ska få en god chans till att hitta hem :)
Ja eller hur, man ser inte alls att Attmar är sjuk. Hon är så full med livsglädje!