Healing iFokus

Healing

Läst 563 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 11:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers. Hoppas ni vaknar pigga och utsövda.         Hur har helgen varit?

Jag har tillbringat helgen med härliga medlemmar från en annan sajt här på iFokus och vi har haft så trevligt. Tänk så mycket man har att prata om Glad

Ett ställe vi besökte var spökprästgården i Borgvattnet.

Ha en fin Måndag!

[Chakra]
0

Godmorgon!

#0 Förstår att du haft en härlig helg!

Har verkligen kopplat av på min lediga helg, och nu är det inte många dagar kvar att arbeta innan semestern tar vidGlad

Ha en fin måndag!

Carlo
0

God morgon!

Jag var sjuk igår, men efter att ha tagit Paracetamol så blev jag friskare. Och efter att ha gett mig själv healing så blev jag ännu friskare. Nu är jag i alla fall helt frisk och det är tur det- Jag har nämligen min skolbal idag Glad.

Kaffet är urdrucket och solen har äntligen stigit upp bakom molnen. Idag ska jag till min skola och städa skåpet, lämna in skåpsnyckeln och åka till skolbalen. Imorgon slutar jag grundskolan och börjar gymnasiet- WOHOO! Skrattande

Ha en trevlig dag! Oskyldig

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

[GunillaF]
0

#2 Ha det så trevligt på balen Carlo!Skrattande Och lycka till med den nya fas du sedan kommer in i - Gymnasieåldern.Flört

Carlo
0

#3 Tack Gunilla! Skrattande

Hälsningar,
Carlo

majlar
0

God morgon i sommarsolen varma famn.

Spännande med Prästgården Gunilla. Var du med om något märkligt?

Lycka till på balen Carlo.

Chakra. Dina blommor ser ut som en riktig midsommarkrans rund och fin.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
0

#5 Det ser jag nu att det som ut som en midsommarkransSkrattandeNu var jag lite för tidigt ute.

#2 Lycka till på balen! Ha en rolig dag/kväll! Skönt att du blev frisk.

Indiania
0

Godmorgon alla!

#0 Kul Gunilla förstår att du haft det toppen!

#2 Carlo ha det så fint på balen i kväll och bra fortsättning med det nya som kommer!

#1 Härligt foto Chakra

#3 Vilket häftigt foto Majlar!

I dag skall jag ta det lugnt efter helgen städning!

Ha en fin start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Hej healingvänner!

Jag har ju sett lite bilder inifrån oxå Gunilla och det som slog mig var att det är så himla fint inuti prästgården!!!

Vet ni, igår skickade jag healing och hittade en ny healing/meditationslåt på youtube. Den här fick mig att arbeta mer med hela kroppen. Det gick liksom inte att låta bli, händer och armar rörde sig själmant. Tänk så viktigt det kan vara med rätt musik!

Hoppas ni får en fantastisk måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Carlo
0

#5, 6 & 7 Tack så mycket Skrattande

Hälsningar,
Carlo

Elpida
0

#9 Oh skolbal, vad härligt, tjusigt, roligt Skrattande

"Du har alltid två val"

frodig
0

#8 Pst Elpida, vart tog youtube-låten vägen tro Flört, eller menade du inte att lägga ut den här?

#1, #5 Vilken fin gåva från naturen att hitta på att du skulle fånga en krans på bilden Chakra. Och molnen och regnbågen, en glad och jättefin bild Majlar.

# 7 Indiania, så trevligt att ha katten hos sig så där. Är den riktigt helsvart eller har den någon vit fläck nånstans?

Ha det så trevligt på balen Carlo. Skönt att du kunde kurera dig Glad. Och Gunilla, det var roligt att höra att du haft en bra och trevlig helg, det gör mig glad också, kan tänka mig att det blev mycket trevligt snack.

Jag sov lite bättre inatt, nästan fem timmar, och har nu arbetat undan en del viktiga saker under förmiddan, tränat och fyllt på min känsla att jag hittar tillbaka till min kraft och kan använda den igen Kyss.

Så ha det så gott kära healingvänner! Nu gäller det för mig att använda eftermiddan bra, för jag är en riktig fotbollsfantast så kvällen är vikt för EM-fotbollen.

Elpida
1

#11 Tänkte inte så långt som att jag kunde lägga ut den här Skäms.

http://www.youtube.com/watch?v=7wbC2n-9FKI

Kanske några av er redan provat den? Jag tyckte det var bra att den var så lång, 46 minuter. Glad

"Du har alltid två val"

Andina
0

Go'Morron på eftermiddan allihop!

Tittar in som hastigast för att önska er alla en härlig fortsättning på dagen!

Carlo - vad roligt att gå på bal! Det har jag aldrig gjort… :/ Mysigt med skolavslutningar…

Tack för härliga sommarbilder o video! Kyss Prästgårdshuset ser helt underbart ut!

Tittar in lite senare igen, för att läsa igenom trådarna lite mer noggrant!

Ha en fin fortsättning på dagen allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

#12 tack Elpida, så bra att du la ut den nu då, för nu får jag ju testa den också.

Ser att den heter något med deltavågor, jag som är alldeles såld på vågor och frekvenser, så jag ska absolut testa den nån kväll när det inte är fotboll.

Kanske kan den bättra på min sömn. Jag hade en period när jag använde övertonssångsmeditationer i hörlurarna, och det funkade bra att komma ner i hjärnfrekvens med.

Tack för att du inspirerade mig att göra nått sånt igen Glad.

Goeftermiddag gokväll på dig Andina Glad!

Indiania
0

#11 Min katt Oscar är helsvart Frodig! Glad

frodig
0

Aha, helsvart och heter Oscar, va fint Glad. Tack Indiania!

Elpida
0

#14 Tack själv, glad att jag kan göra någon gladSkrattande

"Du har alltid två val"

Indiania
0

#16 Tack själv lilla glädjespridare! Skrattande

frodig
0

#17 och #18 - eran uppskattning gör mig glad KyssSkrattande!