Arbetar ni där ni trivs?
Har själv kommit in i fas där jag känner att jag inte riktigt passar in på min arbetsplats. Kan ni känna att ni triva och kan berätta för ev. Medarbetare hur ni känner och vad ni står för?
Jag bollar nu lite med känslan att där jag jobbar så är det mycket yttre skönhet frisörer, hudterapeut osv. Detta gör att när jag berättar i stora ordalag vad jag jobbar med och hur så tar många lite avstånd. De tror helt enkelt inte på detta med energier. Detta i sin tur gör att det är svårt om någon klient ringer och den som svarar inte kan besvara ev. frågor. Det är nämligen så att att vi har alla samma reception och går under samma namn men det vet ju inte alla klienter. Hela mottagandet blir då lite fel.
Vad säger ni? Det är mycket mina tankar runt detta men också vissa klienter som ringt när jag inte varit på plats, de har inte fått hjälp och svar på sina frågor. Och det tycker jag är hemskt för många gånger är det just hjälp dom behöver.
Mvh LisaL
Precis som du skrev, att en ny lokal är kanske det dax att skaffa. Att trivas på jobbet känner jag är a och o, och att ha förståelse för varandra. Själv trivs jag kanon, vi är ett kanon gäng på 5 pers som alla kan köra med öppna kort, och vi lyssnar på varandra.