Go'Morron 10 juni
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'Morron allihop!
Hoppas ni vaknat på "rätt sida" idag! Njut av en go' söndagsfrukost - men se bara upp med vad det är ni stoppar i munnen.
Och ha en bra söndag - hela da'n!! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon i regnet. Rolig han är den där katten.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Jag hoppas jag vaknat upp på rätt sida i dag Andina
I går hade jag städdille och har lite värk som är självförvållad. Det var åskladdat och då kan jag bli effektiv.
Gillar katten! 
Ha en fin södag på er!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon alla som är vaken och ni som tittar in senare. Vaknade av att det smattrade mot fönstret, ännu en dag med regn. Fy va man blir less av detta regnande, men ha en bra dag alla ni trots det dåliga vädret 
God morgon!
Jag har blivit lite sjuk och det är så typiskt va! Imorgon ska jag ha min bal så jag försöker tvinga kroppen att heala sig.
Ha en fin dag !
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Godmorgon alla här!
Tack för påminnelsen Andina, ska tänka på vad jag stoppar i mig idag
.
Alldeles för lite sömn inatt igen. Jag behöver verkligen hitta ett motmedel mot mina uppvaknanden på natten.
Jag längtar efter vallmon här Chakra, tack för fina bilden. Och jag förstår att du längtar hem sonen Smilax, man vill gärna ha hem dom och se att dom är okej.
Hoppas ingen åskenergi triggar dig idag Indiania, så du får vila kroppen, och Carlo, krya på dig!
Hoppas vädret ger dig några soliga dar mellan varven Nicke, och hos dig också Majlar.
Ha det gott allesammans nu idag!

God förmiddag allihopa!
Tack för den roliga katten Andina
#1 Vackert med blomstren Chakra.
Krya på dig carlo och ha en riktigt rolig bal.
Här har regnat i natt och för nån timme sen, nu kikar en lite blek sol fram, kanske blir det uppehåll resten av dagen.
En fin söndag önskar jag er alla healers
Tack för alla morgonhälsningar och bilder.
Jag har varit i gång många timmar men det var först nu jag stillade mig och tittade in här.
Satt ute på verandan och fick se årets första rådjurskid med sin mamma
Kände så mycket värme och glädje då.
Ett av livets mirakel.
Carlo: Hoppas att du mår bättre och får en fin dag i morgon på din bal.