Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 779 ggr
[skymningsaga]
0

Ängla healing

När jag verkligen är i behov. utav största behov så ber jag änglarna om healing. Det är fantastiskt hur trygg man blir hur varmt och gott och underbart det blir. Är som i sjukhusängen när u skirker av smärta och får en morfn spruta. så skönt. Aja nu var det inte detta jag skulle ta upp..

Nyss ägde ju venuspassagen rum. Klockan 5.00 på morgonen skulle jag ta mig ann att meditera och ber om rening av änglarna. Men plötsligt hör jag högfrikventa ljud som blir allt högre och högre. Och jag börjar vibrera och sen bli varm och väldigt säker och lugn (som healing) och så måste jag sätta mig på sängen för nu känns det kört känner jag. Och så poff minns jag inget mer för somnade sittandes. Det var höga energier den morgonen må jag säga.

Till min fråga. Jag bad ej om healing . jag hade tidigare pratat med bekant som tagit energi och jag hade väldigt mycket energirester av henne på mig och det var detta jag bad om att bli av med. Om jag ber om rening kan änglarna gå in och bestämma att nej det är healing du ska ha?

[yodhe]
0

Hej!

jag skulle säga så att, det är ingen annan än du själv som bestämmer över dig själv..andra väsen har ingen rättighet att gå in och utföra saker på dig som du inte vill..eller inte ber om..vi är här med vår egen fria vilja att välja hur vi vill upplerva livet att leva..

Så nej..om du ber om rening..så är det det du får hjälp med…men sen kan vi ju uppleva och tolka saker på olika sätt….

Detta är min tolkning av din upplevelse….

Mvh

Yodhe…

Andina
1

Skymningssaga, dels så tror jag att vi kanske kan "få det vi behöver" oavsett om vi ber om det eller inte. Men för mig betyder "rening/rensning" också healing. För när 'tunga energier' rensas bort balanseras och helas min kropp och själ. Dessutom tänker jag också som så, att när vi är i obalans så "söker vår kropp" sig till den energi som den mår bra utav och får på det sättet alltså healing. (Det är vad som sker med s k "energitjuvar", enligt mig.) Och har du änglar och hjälpare vid din sida, så har du härliga och helande energier vid din sida. Som du 'automatiskt' tar och får utav.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing