Godmorgon 8 juni
God morgon Indiania och alla andra som kikar in.
Härlig bild!
Solen lyser med sin frånvaro hos mig, än så länge. Men skönt att veta att den visar sig på vissa ställen
Nu ska jag iväg och jobba ett par timmar, sedan bär det iväg till Borgvattnets spökprästgård.
Ha det gott!
#1 Hoppas det spökar ordentligt på prästgården Gunilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#2 Ja, det förutsätter jag!
Det är mycket energier där. Det har det iaf varit vid tidigare besök där.
God morgon solen. Bugar mig och tackar för ännu en sommardag. Vad spännande att få åka till Borgvattnet. Dit ska jag också en dag har jag tänkt mig. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go'Morron allesammans!
Hoppas ni vaknat idag med sol ute och sol inne - i sinne'!
Själv har jag knappt vaknat än.. ;)
Tack för härlig bild, Indiania! Härligt när solens strålar spelar mellan grenar och lövverk.
Vad spännande, Gunilla, med besöket på prästgården! Jag väntar ivrigt på att få höra mer om besöket sedan! :)
Nu ska jag ta mig en påtår och ett samtal med Solen som hittat hit idag. Han har lovat att värma upp luften till 17-18 grader idag! Alldeles i perfekt i min smak.
Ha en fin och go' fredag på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon till er alla!
Soligt och vackert här också, härligt
Då har du en spännade dag framför dig Gunilla, som du kanske vill berätta för oss om så småningom
Kör försiktigt.
En riktigt fin fredag önskar jag er alla!
Godmorgon i tråden!!
Åhh så magisk bild du bjuder på Indiania. Me like.
Ha det så jätte trevligt Gunilla och berätta gärna sen vad ni upplevde på Borgvattnet.
Solen skiner och strålar skönt, även här. Jag gör som Andina och fyller på kaffe koppen o kliver ut i solen en stund så jag piggnar till. Har sovit så dåligt i natt för ryggen spökade. Ajajaj.
Idag blir det stillsamma försiktiga rörelser.
Godmorgon och tack för ljuvliga bilder Indiania och Chakra
!
Jag har också haft en knepig sömn inatt Rore, vet inte vad det beror på, men skulle bra gärna vilja veta. Lite trött i huvudet nu men har ändå njutit av kaffe ute i solen, gjort min morgonträning, och frukosten avklarad.
Borgvattnet - så spännande Gunilla! Jag hoppas också få höra om dina upplevelser sen.
Allt gott till er allesammans idag goa Vänner
!
Kan ni ana den bleka stora Månen där i Morgonljuset? Jag blev så överraskad när jag upptäckte den i morse
God morgon!
Just nu är jag ledig- vi har övat på vals hela dagen, nu på måndag ska jag till balen tillsammans med min vackra bordsdam. 
Ska brygga en god kopp kaffe och ge lite healing till min hund, han känner sig lite konstig i magen. Det är faktiskt otroligt hur djur vet att healing finns. Han kom fram till mig och la sig på ryggen, först trodde jag att han ville kela och började klappa honom, men när jag kliade magen så började han typ "stoppa handen" med sin tass. Jag lät handen stanna kvar och kände hur hans mage bubblade och ''pratade''. Så jag ska nog ge lite healing och om han inte blir bättre så ska jag kontakta veterinären.
Ha en jätte fin dag healingvänner 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus