Hej på er alla!
Jag har inte varit så aktiv här inne på ett tag.I Mars så gick jag in i väggen och blev sjukskriven är fortfarande sjukskriven och har just börjat gå hos sjukgymnast med min smärt problematik.Det har varit en otroligt jobbig tid och har inte haft så mycket ork och kraft att sitta vid datorn.Men en sak gav jag mej tusan på det var att fullfölja den andliga utvecklings kursen jag började.
Jag har börjat så smått att resa mig men det tar tid känner jag.
Kramar från mig
Hej Tin-Tin och välkommen till baka! På alla sätt och vis.
Skönt att höra att det har vänt och att det går åt rätt håll.
Skönt att du orkade fullfölja din kurs också.
Kram tillbaka till dig!
Hej Tin-tin!
Välkommen tillbaka och skönt att läsa att det börjar vända för dig.
Härligt att du orkade fullfölja din kurs också.
Ta ett steg i taget och tillåt dig att det tar sin tid.
Tanke kramen från mig
Hej fina Tin-Tin!
Välkommen tillbaka från mig också.
Vad skönt att du orkar fullfölja kursen, den gör dig nog gott.
Ta en dag i taget och var rädd om dig!
Kramar i massor!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack till er alla 3. Kursen är inte slut ännu och det var vid första tillfället i Mars som jag förstog hur illa det var jag grät och mådde urdåligt på vägen hem men sopade ner alla känslor igen och jobbade hela helgen sen så gick det inte mer.Men jag tackade kursledaren vid nästa tillfälle att han fick mej att förstå hur det var. Kursen är intressant då vi gör bergsmeditationen får tolkningar på betydelsen av vad vi går igenom., läser av varandra och föremål.Vi ska in på healing och en del annat.Att låta någon annan kliva in i ens Aura var väldans jobbigt i den situationen jag är i nu.Då jag är så sårbar och känslorna jag får till mej förstoras så att jag mådde väldigt illa och fick magkramper.Men dagen efter så kunde jag i lugn och ro tänka på alla intryck jag fick.
Kursledaren säger att jag är urstark det känndes inte så då men jag förstår ändå vad han menar och det är nog en av anledningarna att man kan stampa ner själen i skoskaften och bara köra på. På grund av all stress som jag levt i under lång tid så har jag en stor smärtproblematik har förkortade muskler i rygg och nacke och är stel samt att jag är överrörlig i andra delar.men men jag är ändå en optimist och vet att det kommer att bli bra igen.
Kram och tack igen!
Hej Tin-tin! Skönt att se dig igen - och jag stämmer helt in i kören, se nu till att fortsätta att ta hand om dig själv nu! Gör det som du trivs med och mår bra med - så länge du får energi av det!
Var rädd om Du! (Och vi finns här när du tittar in även framöver!) 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag instämmer med det dom andra skrivit till dig Tin-tin. Roligt att du vill komma in här igen.
Jag har gjort som dig, kommit och gått beroende på hur jag mått. Jag har också varit i väggen, och vi är ju flera här, så det tycker jag är en trygghet.
Urstark är ju typiskt
, och så blir det till krokben för en själv. Men glädjande att du kunnat fortsätta kursen.
Jag hade också sedan länge ständig värk vid kraschen in i väggen, men efter två år försvann den helt, och nu är den ett minne blott.
Så lycka till med ditt arbete att bli frisk igen.
Vi ses väl igen här, hälsar Frodig
!
Tack Andina. Jag kommer att behöva gå och prata och ventilera en del känner jag och har inte kommit i gång med så mycket ännu sen så är det ju snart mitt i semester tider så det får ta den tid det tar med allt.
Tack frodig! Ja det är vanligare än man tror att gå in i väggen. När man börjar prata om det så har jag mött flera som varit i samma sits och det är skönt för dom vet ju hur det är och var för dom.Va skönt att värken försvann det ger mej mer hopp.för just nu så är dagarna en enda stor smärta med mycket yrsel där i mellan.
Hej tin-tin68!
Jag är inte heller här så ofta som jag skulle vilja.
Jag har följt två personer på nära håll som har gått in i väggen och har sett hur dåligt de har mått.
Båda är starka precis som du och väldigt envisa, ställer höga krav på sig själv. Vana att kämpa och klara mycket.
Jag hoppas du är snäll mot dig själv och önskar dig all lycka i ditt tillfrisknande.
Tack för att du delar med dig.
fri
Jaa, jag tänkte så Tin-tin, att kunde min värk försvinna så finns det hopp för din också.
Du nämner yrseln, och den hade jag också. För det mesta är det okej nu, men det händer att den kommer tillbaka. Ni förstår säkert alla hur det hänger ihop.
Datorn kan vara en sån trigger. När det är som värst räcker det med att det finns en dator igång inom fem-tio meter.
Tycker du om att se på blommor och blad? Jag började med att bara sitta och titta på dom. Sen, när jag klarade av att gå en bit, gick jag små vändor ut i naturen. Men allt i små små portioner.
Var varsam med dig, och låt det vara kaos när det är det. Det går över.