GodMorgon 5 juni
GodMorgon på er alla Rosenknoppar här inne
!
Jag hoppas ni fått ett fint uppvaknande till denna dag.
Jag vaknade av att Solen sken in på mig, och tänk så glad man blir i hjärtat av den rara lysande kraften däruppe.
Nu hoppas jag att det klara vädret håller i sig i flera dar, särskilt under Venuspassagen inatt som kommer.
Och oavsett om vår kära Sol visar sig eller gömmer sig där du är så önskar jag dig Sol i Hjärtat idag
!
Sänder en Jättestor BamseKollektiv Kram till er Alliohopa
!
Godmorgon Frodig *jag kramar tillbaka*
Godmorgon på er alla andra healing vänner
.
Kyligt ute +4 grader bara,, men det är inte bara moln på himlen i dag. Solen glimtar fram emellan,, härligt. Den är efterlängtad.

God morgon frodig, rore och alla!
Kramar från mig också
Lite varmare och mindre blåst, kanske blir det soligt idag.
Ha en riktigt fin dag allesammans
God morgon i solen. Här hoppar hon fram och tillbaka mellan molnen, det är lite kyligt för att vara snart mitt i sommaren.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Ja
, härligt med kramar Rore och Toyan, jag kan riktigt se hur vi en efter en ansluter till JätteKramen här
!
Hon har börjat hoppa här också Majlar
!
God morgon allesammans.
Med sol i hjärtat och sol i sinne ansluter jag mig till gruppkramen!
#5 Vilken underbar grön bild Chakra!
Ha nu en riktigt bra dag alla!
God morgon ni fina människor.
Här har jag en ledig dag och har just stigit upp ur ett tidigt bubbelbad med maken som också är ledig, mmm.
Ska bara va idag, tänkte jag. Lite skapande blir det väl men det är ju aldrig betungande. Här är det lite grått fortfarande men regn behövs också för att saker ska gro, så jag känner bara tacksamhet.
Ha en fin dag.
Go'Morron allihop!
Och tack för gruppkramen - den kastar jag mig in i och ger tillbax! 
Knepigt att komma in här idag - gurun är fullt upptagen med att meditera.
Tack för ljuvlig sommarbild, Chakra!
Vill skynda på att önska er en strålande dag allihop, passar på medan gurun tar en liten paus i mediterandet. Nu ska jag se om jag kan läsa tråden också… ;)
Solen lyser här! Jippiie! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#8 jag har fått lov att logga in tre gånger på en halvtimme p.ga av den där gurun. Surt.
Godförmiddag alla!
Härligt initiativ med gruppkram Frodig, massor av kramar till er alla!
Solen kommer fram då och då och i dag blir en bra dag har jag bestämt. I går var jag så trött så inget fungerade 
#5 Underbar grönska Chakra! 
Ha en härlig tisdag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmiddag allesamman!
Åhh härlig med gruppkram
kramar allt jag kan jag med!
Lite kyligt och små regn här hos mig idag, värmer mig vid braskaminen, efter promenaden.
Önskar er en fin dag <3
Tack för det vackra Nillanb. Sorgligt, och vackert
.
GomorronGomidda på er alla som varit in här under dan, och så härligt med alla som är med i gruppkramen
!
Puh med Vänner visar det så bra.
Nu bär det iväg ut till trädgåden här. Ska klippa dom nya gräsfjunen därute, för man vet aldrig med det där Regnet, som kommer i tid och otid.
#10 Nalle Puh! 
Jag har en nalle puh mugg som ger mig daglig "healing" 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

" Var nära naturen - var när dig själv "
#13 Finmugg - Krammugg Carlo
!
#13 Den muggen blir man glad av
#7 Hoppas du fick en bra baravara-dag idag Dandamimm, det brukar vara så härligt närman bestämt sig för det, och alla ni andra också en massa bradagar, vilken sort det än blev
.
Jag fick rapporter om olika dramatiska saker under dagen, som om detta dygn riktigt vill utmärka sig.
Dels var det storm och söndertrasad gångbro hos min vän i Thailand, där stormen fortsätter, och dels en vän här hemma som blev getingstungen och ligger nu på sjukhuset.
Och nu hör jag om jordbävning utanför Japan.
Ta hand om er och natten nu, med god sömn och fina drömmar, så ska vi få en fin 6 juni imorgon hoppas jag
!
Godkväll och godnatt alla.
Har haft en fantastiskt fin dag med goa barn på en utedag idag och njuter av livet. Är så glad att få vara med om mitt liv.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#15 Tack frodig! 
#16 Visst blir man? Därför delade jag med mig 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus