Healing iFokus

Healing

Läst 727 ggr
Zandie
0

Snälla skicka healing!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade 8:a åriga kanin Flax har varit med om en olycka som är helt och hållet mitt fel.. Han går som ett marsvin och ramlar omkull när han går..

Jag har tagit beslutet att låta honom avlivas. Men jag vet inte hur.. Han blir så otroligt rädd och stressad av att åka bil och träffa främmande människor så jag vill helst inte avliva honom på en veterinärklinik. Och det känns inte speceillt humant eller värdigt att låta pappa nacka eller skjuta honom..

Jag tänke att någon vänlig själ kanske kan skänka healing till honom för att se om han kanske blir bättre. Men blir han inte det inom ett par dagar så blir det att han får somna in på ett eller annat sätt.. Jag är helt förtvivlad och vet inte vad jag ska göra. Jag hoppas självklart att han kan bli bra.. men jag tvivlar på det och han är ju trots allt till åren. 

Snälla, jag ber, vill någon skänka healing till honom, jag är er evigt tacksam..

Carlo
1

Jag skickar healingbubblor och goda tankar om 30 minuter, hoppas att flera skickar bubblor

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

Hannashusdjur
0

självklart! Är själv kaninvän! Hoppas han blir bra snart

Carlo
0

Puttar upp tråden så att alla ser!

Hälsningar,
Carlo

Zandie
2

Tusen tusen tack. Kärlek till er!

Andina
2

Jag skickar gärna healing till din vän under kvällen och imorgon! Men jag tycker nog att han behöver undersökas av en veterinär ändå! Också.

Kontakta veterinären för att höra om de gör hembesök och kostnaden för sådana i så fall. Vissa veterinärer gör det, även när det är dags för att hjälpa djuret över till Andra sidan. När det var dags för min katt att lämna jordelivet kom en veterinär hem och hjälpte till med det.

Men även om de inte gör det, eller känner till nå'n veterinär som besöker på hemmaplan, så är det bättre för din älskling att få göra resan till en veterinär och bli ordentligt omhändertagen än att eventuellt ha ont hemma längre än nödvändigt.

Jag håller tummarna för att din vän piggar på sig ordentligt nu! Och skickar så mycket healingbubblor till honom jag kan!

En olycka händer så lätt - och det händer oss alla!
Lycka till & Kram på dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Zandie
0

#5 Tack snälla du!

vi har ringt veterinär och dom kommer inte och gör hembesök. Men vi fick komma dit och undersöka honom och om det var något som inte går att rätta till så sa dom att dom avlivar direkt.. och det är det jag är så rädd för, jag vill verkligen inte att Flax sista minuter ska bestå av rädsla och stress.. 

Tack ännu en gång, många kramar tillbaka!

Andina
0

Zandie, jag förstår dig så väl. Min katt hade panisk skräck för att åka bil och var dessutom rädd för människor (övergiven katt som själv valde att flytta hem till oss). Så jag resonerade likadant som du! Jag hade turen att hitta en veterinär som kom hem. Men jag vet att det inte finns överallt. Och ibland är det bästa att 'stå över sina egna känslor och rädslor' och istället hjälpa dem över - och att inte dra ut på det.

Men nu hoppas vi att din vän får återhämta sig bra och känna sig piggelin igen! Så massor av lycka till och healingbubblor kommer till din vän!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Carlo
0

Skickade healingbubblor och goda tankar till Flax nu

Hälsningar,
Carlo

Zandie
0

#7 Vad skönt att det finns någon i alla fall som kan tänka sig in i ens egen situation. Men jag har bestämt mig för att geväret får sköta saken om han inte blir bättre.. Men jag hoppas verkligen på att han kan bli bra.

Men nu när jag typ dränkt mig i tårar så kom jag på att min katt hade samma psymptom för ett par år sedan då han blivit påkörd. Eller det var rättare sagt ännu värre med honom. Då ville veterinären avliva men vi tog honom till en homeopat som gav honom något medel och dagen efter kunde han gå. Tyvärr har just denna homeopaten tagit en paus men vi har fortfarande medlet kvar, ska man kanske chansa och gå ut och se om man kan få i honom det?

Och tack ännu en gång!

#8 Supersnällt av dig, Tusen tack!

Carlo
0

#9 Det var så lite, håller tummarna för att Flax blir bättre Glad

Hälsningar,
Carlo

Carlo
0

Hur mår Flax just nu? Har han blivit bättre?

Hälsningar,
Carlo