Healing någon?
Hej!
Jag undrar om någon vänlig själ skulle vilja skicka healing till mig?
Känner mig så konstig, ont i både huvudet och ögonlocken
Och detta har jag haft sedan klockan 9:00 :/
Kram
Carlo
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Majlar hjälpte faktist mig i dag då jag mått typ likadant,,nu e jag piggare:-)
Är ingen hejjare på detta,fast vem vet..kan iaf skicka dig ljusa energier nu *L*
Hoppas du snart mår bättre:-)
#1 Tack så mycket Mossquinnan!

Hälsningar,
Carlo
Hoppas du känner dig bättre nu! Eftersom du inte är 18 år så sänder jag ingen healing ( ej heller utan bestämd tid) men fina tankar om att du ska må bra kommer nu på studs :)
Sajtvärd på Övernaturligt
#3 Tack så mycket! 
Hälsningar,
Carlo
#4 Kanske en förkylning på G? Bada varmt och vila så ska du se att du känner dig bättre! :) Jag tycker mina ögon är tunga idag också, kanske vädret som påverkar. Här är det regn och rusk.
#5 Du läste mina tankar :) Tänkte också på det!
Och det kan stämma, eftersom vi hade friidrottsdag utomhus och jag hade shorts på mig. Ska göra det !
Nu har jag en fråga som jag verkligen hoppas att någon kan besvara- jag är en kaffe fanatiker och dricker flera koppar om dagen. Men nu så har mina föräldrar blivit lite sura eftersom jag somnar väldigt sent p.g.a. kaffet. SÅ då sa de "Sluta drick kaffe Carlo.." och det är svårt för min kropp har typ anpassat sig till att få 2-4 koppar kaffe varje dag! Jag har så ont i huvudet nu p.g.a att jag inte har tagit min dagliga "dos" kaffe. Vad kan jag göra? :/
Hälsningar,
Carlo
#6 Hoppas du kan kurera dig så det inte bryter ut, fast ibland kan det nästan vara "bra" så att man driver ut lite skit ;) Jag förstår vad du menar, jag får också huvudvärk, men det bästa mot det (förutom vatten och meditation) är ingefärste. Färsk ingefära och varmt vatten, det gör susen mot huvudvärk, sötsug OCH förkylningar :)
#7 Tack så mycket
Ska se om vi har ingefära 
Ha en finfin dag ! 
Hälsningar,
Carlo
#8 Tack detsamma! :)
Jag hoppas att du känner dig bättre och helst bra nu, Carlo!
Och, ja, jag kan bara säga som Fjäril; Eftersom du är under 18 år så kan jag inte skicka healing till dig - men du, jag skickar Kärleksfulla och ljusa tankar istället! ;) Och ber Andevärld och Högre Makter och vad vi nu vill kalla dem för att hjälpa dig!
Och igen, jag håller med Fjäril beträffande Ingefärsteet! Det är ett jättebra alternativ för Kaffe! Och ett bra alternativ till alla drycker!
Färsk ingefära i kokt vatten, eller i kallt vatten som får stå och dra i kylen 1-2 dagar är toppen för kroppen - hälsomässigt och allt!
Det finns också ett bra ingefärste som jag tycker smakar ingefära också (många är uppblandade med så mycket annat att det inte längre smakar ingefära) och är ett måste (för det är så gott) varje kväll för mig. Det är inte det billigaste men så gott - och det är Pukka's te. Kan du prova det nå'n gång, om du inte gör eget med färsk ingefära förstås, så rekommenderar jag det varmt.
Hoppas du kryat på dig ordentligt nu!
Kram
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#10 Hej! :D Jag känner mig faktiskt mycket bättre nu, tog ett varmt bad och efter det mediterade jag i ca 10 minuter.
Min mamma åkte ner till ICA och köpte lite ingefära så nu ska jag koka lite te 
Tack för all er hjälp! 
Hälsningar,
Carlo
Wooops sorry jag trodde inte du var under 18
läste på din sida *L*
Good man..du verkar betydligt äldre..trevligt..så mogen och så starka visioner du har..ruskigt impad faktist..men detta vart OT..jag hoppas iaf att du mår bättre..och mina små energitankar tror jag inte kan skada dig på något sätt..varmaste tankarna från mosstanten:-)
#11 Skönt att det är bättre :) #12 Mossis - nej dina fina ord och omtänksamma tankar skadar ingen. Stor kram!
Goda tankar är aldrig fel att skicka, MossQuinnan! Tvärtom! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Fjäril och Andina *L* ooh nu vart jag rörd faktist..tack<3

#12 Haha äldre? Jag? Tack så mycket!
Du gjorde min dag 
Hälsningar,
Carlo
#17 Haha vassågoo d hade inte direkt gjort min dag om någon skrev så *asg*

#18 *ASG* Då kan jag säga "Du ser mycket ung ut! Är du 25 år?" 
Hälsningar,
Carlo
#19 Haha oooh yesss om du plussar på lika mycket så *asg* och ett bildredigerarprogram *S*
#20 *asg* Nej då, åldern är inget annat än ett nummer! 
Hälsningar,
Carlo
#21 *fniss* ja men då är jag 25 *S*
#22 Absolut! That's the spirit 
Hälsningar,
Carlo
Carlo - och ni andra - jag måste be så jättemycket om ursäkt!!!
Jag är alldeles för vimsig och har blandat ihop och inte reagerat på vimsigheter som jag säger och gör! Av flera olika anledningar (inkl åldersgränsdiskussioner på annat håll) så blandade jag ihop 8 års- och 18 års-gränser och bara 'bluddrade på'…
För, även jag för min del håller mig till 8-årsgränsen, som vi har som gräns här på Healing också, vid healing. Men det är individuellt vilken åldersgräns olika "alternativbehandlare" har (8 år är dock reglerat enligt patientsäkerhetslagen). Vid andra slags behandlingar o d håller jag mig också till 18-års gränsen om inte målsman godkänt.
Jag tror jag behöver stanna upp lite och läsa igenom vad jag skriver ännu en extra gång innan jag postar inlägg framöver…
Jag ber så mycket om ursäkt? 
#24 Det är ingen fara Andina!
Vi gör alla misstag då och då 
Hälsningar,
Carlo
Tack! 

Hälsningar,
Carlo