God morgon 4 juni
Go'morron på er!
Idag vaknade jag flera timmar före tuppen, såg fel på klockan, tittade ut och såg solen…då piggnade jag till
Hoppas nu att hon stannar.
Ny vecka som blir lite kortare, på onsdag får vi fira nationaldagen
Ha det gott alla healingvänner
God morgon från djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon !
Vaknade också ovanligt tidigt ,normalt kliver jag upp mellan 02 -03 men i natt var jag pigg redan kl 24.30 sen dess har jag vart uppe och sörplat gott kaffe.Blir sån vid fullmåne 
Ha en skön dag på er 
God morgon!
Min hund väckte mig, han började slicka mitt ansikte och gnällde. Han ville kissa och ha sällskap
. Nu ska jag dricka kaffe!
Ha en bra dag! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Go'Morron alla morgonpigga! Och Go'Morron alla andra också!
Toyan - jag tycker det är mysigt att vakna före tuppen. Och vad härligt att se solen! :))
Här glimtade solen till några minuter för en stund sedan - jag blev nästan förvånad, det blev så ljust plötsligt. Men nu gömmer den sig bakom det tjocka gråa täcket igen. Luften är ganska rå och fuktig nu efter allt regnande. Så det ska bli skönt om Solen tittar fram snart igen!
Farwuq - Go'morron från mellomhöjden också!
Nativehogan - Det är härligt hur vi är vakna 'om vartannat' här. Ungefär när du klev upp knoppade jag in. Jag har inga klara sovtider så jag sover lite i skift liksom… :)
Carlo - Så mysigt att bli väckt med blöta hundpussar…!
Gunilla - Det är 'rätt åt dig', att du fått sova gott och vakna med solen du också! Hällristningar är spännande, vet du vad inskriptionerna säger?
Ha en go' måndag allihop! Nu ska jag linda in mig i filt och inta dagens första påtår! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Har lite brådis, skall snart åka till ortopeden i Karlstad och hämta mina inlägg.
Ha en fin dag i solen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#5 Nej jag vet inte vad just de betyder. Det finns mer än 2300 hällristningar i Nämforsen/Näsåker.
#8 - Häftigt med minnen bevarade i naturen på det sättet. När jag var liten älskade jag hällristningar och runstenar och försökte klura ut vad som stod på dem. Men med mindre lyckat resultat… d v s inget bra resultat alls! :) Och fascinationen känner jag fortfarande - men har slutat försöka mig på 'dechiffreringen'… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon. Ännu en ny dag att vara i. Solen lurade mellan persiennerna när jag baknade, och nu vips är hon borta. Vattenpölarna har en gul kant, och det ä r viss risk för åska…. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon
!
Tidigt uppvaknande här också, så nu har jag avverkat det mesta av mina morgonvanor. Ja, ni vet, kaffe och sånt 
Jag gillar också hällristningar, tack för påminnelsen Gunilla, nu sätter jag upp Nämforsen för ett återbesök.
Tänk att solen skiner hos dig Chakra, så härligt för dig och gästerna. Här är det som hos dom flesta av oss andra, jag ser en glimt av solen en kort stund och sen är den snabbt borta igen.
Och så vet jag bestämt vem som verkar ligga bra till för eldvaktsjobbet på nätterna, inte jag för jag vill sova, sova hela natten lång. Någon som kan gissa vem tro 
?
Sköt om er allesammans!
Idag har jag en del måsteärenden som ska klaras av, jag hoppas utan regn.
#5 Ja visst är det ^^
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

Tittar in och lämnar ett litet avtryck. Läser i trådarna men är inte så aktiv på att skriva
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#13 Härligt att du är här. Jag är glad för alla som tittar in, både läsande och skrivande medlemmar ska känna sig välkomna!

God förmiddag! Tittar ut och ser att det är uppehåll, kanske solen tittar fram. Ha en bra Måndag