God Morgon 2/6
God morgon på er !
Här känns det höstlikt,blåsigt och dragit.Bara nyss var det strålande sommarvärme och in klev höstkänslan.
Men vackra tider med prunkande trädgårdar,lånade grannens kamera och tog denna bild i trädgården nyligen .Visst är det härligt med allt blommande i trädgårdarna.Alla dofter som möter en,sköna tider.
Ni får nog förstora upp bilden så ger det blomstret lite mer rättvisa,blev inge bra med den bilden i så litet format 

Ha en skön dag på er 
Åh så vackert Nativehogan
, i både litet och stort format!
Godmorgon på er allesammans
!
Jag har varit i Småland och Räddat några Bävrar
!!!
Tolv dagars vila från datorn känns gott, men nu är jag här igen, och har massor att läsa ikapp igen.
Jag hoppas ni haft det bra alla ni Goa Själar, nu ska det bli härligt att prata med er igen
!
God morgon på er.
#0 Väldigt vacker bild Nativehogan. Det syns att du bor lite längre söderut i vårt land än vad t.ex jag gör. Här har allt kommit av sig i kylan.
#1 Välkommen tillbaka frodig. Rädda bävrar?
I dag regnar det hos mig. Äntligen. Är så glad för då åker mycket av pollenet som virvlar runt, ner till marken.
I dag ska jag bl.a. åka till en loppis och se vad de har för "brahagrejjer".
Ha det fint och var rädd om er!
God morgon i solen. Det blåser kalla vindar och det är lite minder pollen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon!
Vackert Nativehogan.
#1 Rädda Bävrar låter bra frodig
#3 Loppis är alltid kul Gunilla, kanske gör du ett fynd eller bara hittar nåt' kul.
Regnigt och blåser kallt, 7 grader, var är sommaren
Regn eller sol. ha en fin dag allihopa
Go'Morron allihop!
Regn och stormiga vindar och ynka 4 plusgrader är vi förärade med här idag. Naturen mår bra av regnet, det syns. Men det blir ruggigt här inne också - så det blir till att sätta fart på vedspisen igen tror jag. El-elementen vill jag inte slå på igen, det är så skönt utan dem - men vedspisen kan få jobba lite idag, tycker jag.
NativeHogan, vad vackert du bor! Verkligen vackert! Ljuvlig bild - både i stort som i smått!
Frodig, vad glad jag blir av att läsa att du räddat bävrar! Hurra för människor som värnar om djur! Undrar hur den räddningsaktionen gick till… *inge' nyfiken alls*… 

Gunilla, ja, det brukar väl finnas en hel del Braåha-grejer på loppisar. Ta med dig Stora Plånboken bara! Lycka till på loppisjakten!
Hoppas ni får en skön dag idag allihop! Det är ju sommar i alla fall! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Här är det sol och blåst i dag, i går hade jag behövt hanskar på min promenad, det är lite kyligt nu.
#0 Så vackert du har det i trädgården Nativehogan!
#1 Hej Frodig och välkommen tillbaka
Tänkte på dig i går och så är du här i dag, kul!
#2 Hoppas du hittar något bra på loppisen Gunilla!
#3 Önskar din dag skall vara bra i dag Majlar!
#4 Toyan och #5 Andina ha en jättefin dag!Ni andra som tittar in också.
I dag skall jag till Karlstad och se om jag hittar något billigt i klädväg, kanske en titt på IKEA också!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
"Rädda en Bäver" kommer från Rores tråd "Vägen till helande,,,,"
http://healing.ifokus.se/discussions/4fb9ea8688f47244b1001857-vagen-till-helande?discussions-5
Rädda en Bäver kändes som en kort beskrivning till er av min Smålandsvistelse
, inte meningen att lura er
.
Ingen livs levande bäver i sikte alltså. Men jag såg flera älgar och en tjäderhöna förutom en hel del andra stora fåglar, och vi hade sommarvarmt så vi åt många måltider ute. Och jag gosade med både katter och hundar.
Tack för tillbakaVälkomnandet goa ni
!
Jag har verkligen också sett otroligt mycket pollen i luften och på allt, så jag förstår att regnet är välkommet, alla ni som är allergiska, så att det kommer ner i marken istället.
Loppis var precis vad jag tänkte på i morse, Gunilla. Bra sysselsättning när vädret är dåligt. Eller din tur till Karlstad Indiania.
Och så stod jag i köket och längtade efter en vedspis, men här finns ingen eldstad alls. Du får elda för mig också Andina
.
#7 - Jag fyrar på, Frodig! Elden tar sig just nu. Blåser över lite värme till dig också!
Aha… så det var ingen bäverräddning, egentligen… ;)) Men inte illa att råka på både älgar och tjäderhönor m fl!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina, jag tyckte väl det började värma på ryggen här
.
Och människosjälar/bävrar i olika lägen men i behov av hjälp, där den bästa medicinen är Kärlek, och tillit till att Kärleken är Vägen, och Hjälpen som banar väg till Läkning. Och Läkning som är Helande, och Helande som är Kärlek
.
Mellanlandar lite här och önskar en skön lördag. Här blåser det, är soligt men lite för kyligt för att vara sommar:) Har sökt lite jobb, varit en kort sväng i skogen med sonen och nu ska jag strax börja laga lasangen som sonen önskat till middag. Fortsatt skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.