Healing iFokus

Healing

Läst 502 ggr
[Nativehogan]
4

Skriv under ni också !!!

Hittade denna tråd inne på Sheltie i fokus och vill länka er dit.Fruktansvärt djurplågeri och denna kvinna ska ha totalt djurförbud.På djurpolisens blogg (länk finns i tråden på Sheltie) kan man skriva under för att stoppa denna kvinna så hon inte får ha någon djurhållning alls.

Man baxnar och saknar ord för hur människor kan behandla djur,orden räcker inte till för det finns inga ord som kan beskriva denna grymhet Gråter

http://sheltie.ifokus.se/discussions/4fc9b3fad4ebea512900088c-norska-djurplagaren

Snälla skriv under ni också Kyss

Andina
0

Vet inte om jag ens vågar läsa tråden… men ska ta mig en tur när jag samlat 'mod'… För självklart vill jag inget annat än att allt djurplågeri skulle försvinna från vår jord…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Nativehogan]
0

Kan varna för att det finns bilder som är otäcka i länkarna men ska man skriva under listan behöver man inte scrolla ner om man vill slippa se dom,första bilden är en vacker hundbild däremot nästa ser man vanvården och döda hundar,så scrolla inte ner om ni vill skippa se.Det är för tragiskt alltihop.

Andina
0

(Jag misstänkte att både text och bilder är 'råa'… Och jag är alldeles för blödig. En snabbtitt på något grymt mot djur och jag bär med mig den bilden 'på näthinnan' hur länge som helst… Jag klarar inte ens av att se djurprogram på tv - för det dyker "alltid" upp "råa scener" även i de allra vackraste programmen…) Men, som sagt, jag ska samla på mig en skyddsbarriär…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing