God morgon 1/6
God morgon!
Ja nu är vi inne Juni månad och fortfarande kyligt, hade -1 då jag klev upp. Solen skiner just nu, så kanske blir det bättre fram på dagen. Nu ska jag på jobbet snart, så ha en riktigt bra Fredag
God morgon!
Vaknade för 1 timme sedan och insåg att vi är i juni månad, nästa vecka slutar jag skolan!! Ser fram emot gymnasiet!!
Och om 11 dagar har jag en tandläkartid, det ser jag också fram emot 
Kyligt är det här hos mig också-12,1 grader. Men det är mysigt att dricka en kopp te och vara varm här inne.. ^^
Ha en jätte bra dag!
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
God morgon Nicke, Carlo och alla andra som tittar in.
Kallt här också. - 1 grad som hos Nicke. Men Carlo, har du -12,1 grader?! Du måste bo långt norrut?! Brr vad kallt! Skönt för dig att få sommarlov 
Ha en riktigt bra 1:a Juni!
Go'Morron i tråden!
Och jag som tyckte det var kallt med + 5 grader (det ska stiga till +7 under dagen)! Jag får nog tänka om - ni har ju rena vintern, Nicke och Carlo! Minusgrader.. och minus 12 
!
Regnet strilar ner - och det doftar så gott ute! Det känns som att hela skogen ler - den har varit törstig länge nu.
Vad mysigt med skolavslutning, Carlo, det var länge se'n jag upplevde det… en blir lite nostalgisk av å tänka på de'… :) Jag förstår att du ser fram emot gymnasiet. Men se fram emot tandläkarbesök - näe, det har jag nog aldrig gjort (tvärtom)…
Tack för ljuvliga sommarbilder!
Jordgubben ser ju hur god ut som helst! Mums!
Dags för påtår och att vira in sig i en filt… :)
Ha en fin första junidag allihoip! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon gott folk!
Här är det 7,5 grader och vi har fått en del regn och det tackar jag för, det försvinner lite pollen!
I går var igelkottarna här på kvällen så de fick lite mat, de är ju så söta.
Tack för fina bilder!
Ha en härlig fredag!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Ledig dag och har sovit bra och tillräckligt
Ingen värme här heller, regnat har det gjort sen igår em så nu hoppas jag på uppehåll.
Ha en fin dag och trevlig kväll allihopa!
#2 Oj då skrev lite fel.. det ska vara +12,1 grader 
Hälsningar,
Carlo
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God eftermiddag i tråden !
Men vad mysigt med igelkottarna Indiania,blir lite avis och vill se dom oftare jag med men så sällan man dyker på dom,helt underbart
Nån värme tycks inte bjuda särskilt på sig men optimistiska ska vi vara den kommer och det med besked,sen blir det för varmt igen 
Ja ja jag vet ,,,nytt nick igen jisses undrar om jag börjat bli senil som snurrar runt fram och tillbaka på i fokus som en huppjärka till kulla som man är .Tror ni börjat vänja er vid det här laget att jag spökar runt med olika namn men än har inte Gummibollen registrerat sig men det kanske den borde
bomsi bomsi studs studs 
Hur som ha en fortsatt fin dag på er och en underbar helg 
Kan inte låta bli att lägga in den här videon som en Gummiboll 
Åh, vad mysigt med igelkottarna, Indania! Så gooosigt! 
Nativehogan - du vet ju, kärt barn har många namn! 
Carlo - det var ju en viss skillnad, ja…
(#8)
Såg imorse att det hade fallit ett par decimeter snö nå'nstans i Sverige… Första dagen, första sommarmånaden för i år - snö….
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#10 äsch det var ju bara 24,2 graders skillnad XD
Hälsningar,
Carlo
#11 - 
#8 Förstod att du skrivit fel Carlo det är lätt hänt! 
#9 Det är alltid lika kul när du tittar in, känner alltid igen dig oavsett nick! 
Nativehogan och Andina, det är så gulligt med dessa igelkottar, önskar jag finge se när de har fått småttingar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God kväll!
Hoppas ni alla haft en skön dag, oavsett händelser och väder.
Jag har haft en skön dag.
Måste bara dela med mig av en grej som hände här i veckan. Härom morgonen när jag skulle gå ner från andra våningen fick jag ett infall och kikade lite i en hög med papper som låg på golvet, där satt en stackars slö humla. I det rum som humlan fanns har vi ett fönster öppet, det är täckt med nät och det är svårt att ta sig in men humlan hade ändå lyckats. Jag plockade upp stackaren och satte av den utanför fönstret på fönsterbläcket och tänkte inte mer på det.
Dagen efter fann jag en humla igen, sittandes på insidan av ovan nämnda fönster. Nu började jag funder på om det här var ett tecken men var inte helt seriöst helhjärtad i tanken. Plockade upp humlan på ett papper, den satt helt stilla och lät mig bära den ner för trappen och igenom huset, ut på framsidan där jag satte av den mitt i blommorna jag har på trappen. När vi gick på en stund senare var den inte kvar. Men när jag kom hem så flög en humla runt blommorna i krukan som står närmast dörren. Ja nu kunde inte ens jag låta bli att fundera på vad humlor betyder så jag rotade fram mobilen och googlade solöga. Jag fick en fin spark i ändan om och några fler humlor har jag inte sett inne eller runt mig sedan jag fattade vinken.
Visst är det härligt vi kan få till oss saker via naturen?
Ha en härlig helg alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.