Triggerfinger
Någon som har fått cortisoninjektion i en led på ett triggerfinger. Jag var iväg i tisdags och fick det, har så fruktansvärt ont och kan knappt använda fingret, handen som har stelnat till ännu mer. Om någon vet nåt om det och kan säga hur länge det håller på. Jag ringde till Karlstad men tycker inte att jag fick något dirket bra svar. I och för sig kan det ju vara olika från person till person.
Hua hua. Inget roligt läge……
Vad jobbigt du har det Majlar, jag kan ingenting om detta, har ingen erfarenhet av triggerfinger men har googlat lite så jag vet vad det handlar om.
Vill du ha lite healing kan du väl göra ett inlägg så vi hjälps åt härinne!
Hoppas du skall känna dig bättre snart!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag hade aldrig hört talas om triggerfinger innan du nämnde det, Majlar, men jag har också googlat på det - och vet liiite mer nu.
Indianias förslag håller jag helt med om!
Håller tummen - varsamt - för att du ska bli av med smärta och stelnat finger snabbt nu! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack
Jag vet inget om triggerfingrar heller. Men det är gissningsvis ett finger där det finns triggerpunkter?!
Jag har med ledning av Tuva-Lena inne på AB knackat på mina triggerpunkter vi några tillfällen, men det är det närmsta jag kommit. Kanske hon vet något om ditt triggerfinger?!